Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006

Ήρθε το καλοκαίρι. Ωχ, θα πεινάσω πάλι



Ξανά μανά απ'την αρχή

Έχω 4 κιλά παραπάνω όμως για να εμφανιστώ στην παραλία πρέπει να χάσω αυτά τα 4 και άλλα 6 όπως προστάζει ο τρομο-σκελετο-νόμος των περιοδικών και της τηλεόρασης. Τότε επιτέλους θα μπορούν τα οστά μου να συναγωνιστούν ισάξια τα οστά των Μοντέλων. Το μηριαίο οστούν μου είναι καταπληκτικό, απόλυτα ίσιο και όλες οι κλειδώσεις μου είναι απαλά στρογγυλεμένες (όσο θυμάμαι από την περσινή μου αποστέωση). Τα πλευρά μου είναι σαν την καθαρή άμμο στον πυθμένα της θάλασσας, απαλά κυματιστά και ομοιόμορφα.







Για να φανούν όμως όλα αυτά τα "κάλη" πρέπει να χαθεί το καημένο το κρεατάκι μου (που μέ τόσα τσίσμπεργκερ, ναπολιτέν και γύρους πίτα απ'όλα χωρίς πατάτες χτίστηκε). Πώς θα τα καταφέρω βρε παιδιά?

"Με ασιτίιιιαααα" λέει η φωνή των πεινασμένων βουλιμικών Μοντέλων πάνω απ' τη χέστρα όπου ξερνάν τα δικά τους burger.

Οι φίλες μου οι "ατρόμητες" πρόλαβαν και κοκκάλιασαν κιόλας ενώ εγώ έμεινα πάλι πίσω. Και το κακό είναι ότι ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ.

Heeeelp

Μέχρι να τα χάσω πρέπει να βρίσκω δικαιολογίες και να μήν εμφανίζομαι 'εις τας πλάζ'. Θα τα καταφέρω ή θα με τραβάνε πάλι όπως πέρισυ ανέτοιμη και πεινασμένη, να ρουφάω κοιλιές και να σφίγγω κωλιά σε κάθε μαρτυρικό βήμα μέχρι το νερό?


Ά ρε Κωστόπουλε , καλός είσαι δεν λέω, αλλά με τα περιοδικά σου, απ'το ΚΛΙΚ ακόμα, μας καταδίκασες σε καλοκαιρινή ασιτία


Είμαι με έναν φραπέ και 7 τσιγάρα όλη μέρα. Πρέπει να αντέξω λίγο ακόμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: