Κυριακή, Ιουλίου 06, 2008

Ουφφφφ, εντάξει, ακόμα δουλεύει.




Πώπωωω, ξύπνησα σήμερα κάθιδρη. Κάτι είδα στον ύπνο μου, δεν θυμάμαι τι, και είχα την εντύπωση ότι δεν θα μπορούσα να ξαναμπώ στο μπλόγκ μου. Οτι δεν θα ίσχυαν οι κωδικοί μου μετά από τόσους μήνες. Αλλά όλα εντάξει.

Αχχχ τι ανακούφιση!!!

Είμαι στη φάση του facebook. Προσπαθώ να δραστηριοποιηθώ από κει μέσα. Αλλά τα πράγματα δεν είναι και τόσο εύκολα όσο φαντάστηκα στην αρχή.

"Friends" και... my ass! Το facebook σε μεγάλο μέρος του είναι ένας τεράστιος γαμ...ώνας. Διάφοροι παντρεμένοι, που δεν το κρύβουν κιόλας(!!!!!), κοιτάν πώς να βγάλουν γκόμενα. Ετσι ξεδιάντροπα, με ονοματεπώνυμο, στα φανερά. Οσο για ελεύθερους άνω των 35, και βορειοελλαδίτες?? Αστο μην το ψάνχεις. Ψύλλος στ αχυρα. Ναι, υπάρχουν δε λέω, αλλά είναι όλοι μαζεμένοι στην Αθήνα. Τι να το κάνω να συνομιλώ με αθηναίους ή με Κρητικούς ή με πελοποννήσιους ελεύθερους 36άρηδεσ? Εγώ θέλω ντόπιους, να μπορώ ανα πάσα στιγμή να βγω μαζί τους, να πιουμε έναν καφε, να δούμε μια ταινία, να γνωριστούμε λίγο βρε αδερφέ!

Ομως θα τα πώ άλλη στιγμή αυτά. Τώρα πρέπει να μπω και στα μέιλ μου. Να δω αν με έχει διαγράψει το mail.gr. Αν όχι τότε θα είναι όλα καλά.


Δεν θα μορφοποιήσω τίποτα, δεν θα διορθώσω τίποτα. Αυτό είναι ένα δοκιμαστικό.

Ελα...μ ακούς???....

...Over...