Κυριακή, Αυγούστου 26, 2007

Μα καλά, για πέταμα με έχετε?





ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙΙΙΙΙΙ

Δε τον θέλω, δε τον θέλω!!! Αχ βοηθήστε με χριστιανοί! Σώστε μεεεεεε.



Από το μακρινό παρελθόν τον θυμόμουν σαν τον Σταμάτη Γαρδέλη στις ταινίες του Δαλιανίδη, και αυτό που είδα ήταν ένας μεταλλαγμένος Ντούζος .... ο υιός ...... στις βιντεοταινίες του ΄80. Οποιος τις είδε καταλαβαίνει....



Blogger (το πρόγραμμα του blogspot.com) : Θα τον πάρεις θες δε θες. Είναι σε κατάλληλη ηλικία, ελεύθερος, θέλει σοβαρή σχέση, σπουδαγμένος και με καλή δουλειά. Τι καλύτερο νομίζεις ότι θα βρείς στην ηλικία που φτάνεις? Πάλι καλά να λες.

gademissa: Μα δε τον είδες? Είναι αγροίκος ο άνθρωπος. Και αυτά τα σόκιν ανέκδοτα που έλεγε όλη την ώρα! Οι υπόλοιποι δεσμευμένοι άντρες της παρέας συζητούσαν και για άλλα πράγματα όπως οι διακοπές που πήγαν, ή οι άλλοι για το σπίτι που χτίζουν και τα προβλήματα με τον εργολάβο που έχουν, ή εκείνο το ζευγάρι που είχαν για χόμπι τις πεζοπορίες και τώρα που κάηκαν τα δάση λυπήθηκαν πάρα πολύ, ενώ ο δικός μου μόνο για ηλίθια ανέκδοτα ήξερε να λέει και να μασουλάει.

Blogger: Είναι όμως λεφτάς, καλό παιδί και "μη σαβουρογάμης" όπως σε ενημέρωσαν

gademissa: Ναι, μη σαβουρογάμης γιατί δεν του κάθεται ούτε η σαβούρα (και ζητώ συγνώμη από όλες τις σαβούρες που τις αποκαλώ έτσι). Δε λέω, καλός είναι στη φάτσα, βλέπεται, αλλά η συμπεριφορά του τα χαλάει όλα. Και το δόντι του που .....

Blogger: Θα τον φτιάξεις εσύ. Θα του μάθεις πώς να ντύνεται και να μην βγαίνει με βερμούδα και σαγιονάρα Κυριακή βράδυ, πώς να τρώει το κοτόπουλο με το πιρούνι και όχι με τα χέρια (γελώντας και τάχα άνετος) όπως έκανε μόνο αυτός στην παρέα όταν πήγατε στο χαϊλάτο ρεστοράν, πώς να συζητάει για άλλα θέματα και όχι μόνο για σόκιν Τοτούς, ξανθιές και Πόντιους.

gademissa: Αχ μη μου τον ξαναθυμίζεις. Λυπάμαι αλλά δε χαλαλίζω τα νιάτα μου ή τα γηρατειά μου γι αυτό το "πράγμα". Ας τον πάρει καμιά άλλη, πραγματικά απελπισμένη. Εγώ δεν έχω φτάσει ακόμα στον πάτο. Αναρωτιέμαι όμως, ο συνδετικός κρίκος δηλ η φίλη μου δεν έχει κριτήριο? Πώς φαντάστηκε ότι θα μπορούσα ποτέ να είμαι με ένα τέτοιο άτομο? Με έναν νέο άνθρωπο που του λείπει ένα δόντι!!!!!! Μα είναι ποτέ δυνατόν νέος άνθρωπος να μην έχει δόντι? Τι περιμένει και δεν πάει να το φτιάξει? Λεφτά υποτίθεται ότι έχει. Μήπως φοβάται τον οδοντίατρο? Και άλλοι τον φοβούνται, παρόλαυτα αναγκαστικά πάνε και δεν κυκλοφορούν ΧΩΡΙΣ ΔΟΝΤΙ!!!! Και είναι και σχετικά μπροστινό, φαίνεται!



Έτσι όπως έτρωγε με τα χέρια, και γελούσε μόνος του με τα ανέκδοτά του και κουνιόταν η κοιλάρα του (σαν μπάλα μπάσκετ) πάνω κάτω, και είχε βγάλει τα πόδια από τις σαγιονάρες και πατούσε πάνω τους ξυπόλητος και με ορθάνοιχτα πόδια, λυπήθηκα τον εαυτό μου. Λυπήθηκα που αναγκάζομαι να τρέχω για να γνωρίσω όποιον ελεύθερο ξέμπαρκο θυμούνται οι φίλες μου ότι υπάρχει, και που δεν τον παίρνει καμιά άλλη. Λυπήθηκα που ενώ πριν βγω έξω βάζω τα δυνατά μου, ντύνομαι στολίζομαι και στην τελευταία ματιά στον καθρέφτη, έτσι που με βλέπω βαμμένη και περιποιημένη σκέφτομαι «φτού σου κοπελάρα μου, τι πλάσμα θεϊκό είσαι σύ! Τι πρόσωπο, τι μαλλί!» και τα πιστεύω, όταν γυρίζω πίσω το βράδυ, στον ίδιο καθρέφτη βλέπω ένα ερείπιο, μια γυναίκα μόνη, με τον σοβά στο πρόσωπο να έχει ραγίσει στα σημεία που τρέμουμε όλες οι γυναίκες.

Blogger: Μήπως δεν φταίει ο τύπος αλλά η χάλια διάθεσή σου γιατί τέλειωσαν οι διακοπές και πρέπει να εγκλιματιστείς στην ρουτίνα και στις υποχρεώσεις? Και καπάκι βγαίνετε για να τον γνωρίσεις?

gademissa: Κοίτα, μπορεί να είμαι χαζή αλλά όχι και τόσο. Υπο όποιες συνθήκες το μυαλό μου είναι αρκούντος καθαρό για να ξέρει ότι από έναν άντρα 40 άρη περιμένω μια κάποια, έστω και υποτυπώδη, σοβαρότητα και όχι έναν μπούλη. Και σε πληροφορώ ότι ήμουν ιδιαιτέρως χαρούμενη που θα τον γνώριζα, γιατί φαντάστηκα ότι επιτέλους ξεκινά η χρονιά μου με τους καλύτερους οιωνούς, πράγμα σπάνιο για μένα.



Τελείωσε το θέμα, δεν με ενδιαφέρει το άτομο. Λυπάμαι, αλλά Ντούζο δεν θα πάρω.




Γμτ, ας ήταν τουλάχιστον ο Ντούζος ο πατήρ, στις ταινίες του ένδοξου Ελληνικού Κινηματογράφου! Δεν μπορούσε?



Fuck