Παρασκευή, Αυγούστου 31, 2007

Γύρισε ο τροχός?




Όχι, που θα καθόμουν "στην από κάτω" για πάντα. Τι λές καλέ!

Παλιά- πολύ παλιά, καθώς γύριζε ο τροχός και γύριζα και γω μαζί του κολλημένη σαν τσίχλα πάνω του, κάποια στιγμή τσάκ -έσπασε ο άξονας ενώ εγώ βρισκόμουν στην από κάτω του μεριά (εξ’ ου και το gademissa) . Αναγκαστικά έκατσα από κάτω και υπομονετικά περίμενα, περίμενα, περίμενα ώσπου σχεδόν γέρασα. Η τύχη μου προσπαθούσε να ξαναφτιάξει τον άξονα, αλλά σε αντίθεση με μένα, αυτηνής τα χέρια δεν «πιάνουν». Και πέρασαν τα χρόνια, και εγώ έμεινα κολλημένη στην από κάτω, ακούγοντας τις βρισιές της τύχης μου ενόσω ταλαιπωριόταν και προσπαθούσε ανεπιτυχώς να μαστορέψει τον τροχό.

Αλλά επιτέλους φαίνεται ότι τελικά κάτι έγινε. Τον ακούω γκράν-γκράν που προσπαθεί να γυρίσει.


Φτιάχτηκεεεεεεεε!!!!!!!!!

Άιντε παιδιά σκουντάτε την άμαξα, να πάρει λίγο μπρός, να γυρίσει ο τροχός και να βρεθώ στην από πάνω.
Όλοι μαζίιιιιιι

Εεε όπ!

Εεεε όπ!

Εεεε όπ!


Άντε και έχω έναν κρυφό θαυμαστή (ναι είναι αλήθεια!!!) από το Πάσχα ακόμα, αλλά εγώ το μαθα μόλις προχτές!

Εεεε όπ!

Εεεε όπ!


Άντε και η φίλη η «ξενιτεμένη στην Αθήνα» του δωσε το τηλέφωνό μου και αυτός με πήρε!

Εεεε όπ!

Εεεε όπ!


Άντε και μου άρεσε πολύ η φωνή και ο τρόπος του από το τηλέφωνο, και θα βρεθούμε εντός των ημερών!!!!!!

Εεεε όπ!

Εεεε όπ!


Άντε και αυτός ήταν γνωστός της φίλης μου και με είδε το Πάσχα, όταν ήμασταν με την εγκυμονούσα «ξενιτεμένη» στην αγορά και ψάχναμε για παπούτσια, και αυτός τη γνώρισε και της μίλησε αλλά εγώ εκείνη την ώρα κοιτούσα στις βιτρίνες και δεν του έδωσα σημασία. Αλλά αυτός με μπάνισε και μετά ζήτησε από την φίλη μου να βγούμε όλοι μαζί για να με γνωρίσει. Αλλά αυτή επειδή έφευγε για Αθήνα του είπε ότι θα το κανονίσει όταν ξαναγυρίσει, αλλά γύρισε με το νεογέννητο και επειδή το θηλάζει δεν μπορεί να λείψει. Έτσι, αφού ο τύπος την έπρηξε για τα καλά, αναγκάστηκε και του δωσε το τηλ μου για να με πάρει απ ευθείας.

Εεεε όπ!

Εεεε όπ!

Και αρνείται η «ξενιτεμένη» να μου πει άλλες λεπτομέρειες για αυτόν. Γιατί λέει πως τέτοια που είμαι, από το πολύ ξεψείρισμα, από το πολύ ξεπουπούλιασμα ή από την πολλή ανάλυση θα το χαλάσω πρίν της ώρας του. Και έτσι το ερωτηματολόγιο 15 σελίδων που έφτιαξα γι αυτόν και που την παρακαλάω να μου το συμπληρώσει θα μείνει αναπάντητο.

Που δουλεύει? Πόσο χρονών είναι, πότε χώρισε την προηγουμένη, αγάπησε καμιά πρώην του? είναι κολλημένος σε καμιά, πώς και δεν έκανε οικογένεια μέχρι τώρα? Του αρέσω πολύ, αρκετά, μέτρια ή λίγο? Τι του άρεσε σε μένα? Ποιες γυναίκες του αρέσουν οι δυναμικές, οι γατούλες ή οι εξαρτημένες? Να του πω για το άθλημα ή θα του φανεί πολύ εξτρίμ? Από πού είναι, που μεγάλωσε έχει αδέλφια και αν ναι πόσα, οι γονείς του ζουν? Έχει καλές σχέσεις με τα αδέλφια και τους γονείς του? Είναι νοικοκύρης και τακτικός ή βρωμιάρης και τσαπατσούλης? Του αρέσει η καθαριότητα και το πρόγραμμα ή είναι χαλαρός, κουλαριστός και ότι βρέξει ας κατεβάσει? Από εμφάνιση είναι ωραίος, καλός, καλούτσικος, κανονικός, μέτριος, βλέπεται, ψιλοχάλι ή ντιπ χάλι? Τον θυμάμαι καλό ή κάνω λάθος? Θέλει να δοθεί σε μια σχέση ή κρατάει πισινές? είναι φίλος με τις πρώην του και βρίσκονται κατά καιρούς ή ξεκόβουν με το που χωρίζουν? Και αν βρίσκονται, έχει τύχει να «το ξανακάνουν»? που σημαίνει να φοβάμαι όλες τις πρώην του? Βαριέται εύκολα τις σχέσεις του που σημαίνει ότι θα με βαρεθεί και μένα γρήγορα? Τι κάνει στον ελεύθερο χρόνο του? οι φίλοι του είναι ελεύθεροι «κυνηγοί», ή παντρεμένοι και γενικώς δεσμευμένοι? Αν με γνωρίσει καλύτερα θα συνεχίσω να του αρέσω? Εχει αμάξι, ή τον πηγαινοφέρνουν οι άλλοι?


Ουφ καλά που δεν μου λέει τίποτα η φίλη μου. Φαίνεται με ξέρει καλύτερα από μένα.....

Εεεε όπ!

Εεεε όπ!


Άιντε παιδιά πιο δυνατά,
Να δει και η gademissa χαρά

Εεεε όπ!

Εεεε όπ!




.....συνεχίζεται...