Σάββατο, Σεπτεμβρίου 29, 2007

και τί δηλαδή, οι μαλάκες δεν έχουν ψυχή?





Συνέβη χτες βράδυ σε γνωστό γλεντάδικο:






gademissa: ♥ Αχ μ αρέσει! Και μου πετάει συνέχεια λουλούδια με καυτά βλέμματα! Τον θέλωωωωω


«Ατρόμητη φίλη»: Μη του δίνεις σημασία


gademissa: ♥ Μπα? Γιατί? Μήπως ζηλεύεις που διάλεξε εμένα και όχι εσένα? Μήπως είμαι πιό ωραία και πιό τσαχπίνα από σένα? Μήπως παίζω τους άντρες στα δάχτυλα και δεν το ξέρω? μήπως είμαι γυναίκα δηλητήριο? Μήπως είμαι πλάσμα θεϊκό? μήπως είμαι ο απαγορευμένος καρπός? Μήπως .....



«Ατρόμητη φίλη» : ...... αυτές είναι η πρώτες σκέψεις που περνάν από το μυαλό σου ακούγοντας τη συμβουλή μου? Τί να σου πω ......λυπάμαι την κατάντια σου......


g: Άστα αυτά. ♥ Είναι παιδαράς και με θέλει. Πω πω χριστέ μου τι πλάσμα, τι άντρακλας είναι αυτός!!!! Μα πού κρυβόταν τόσο καιρό, πώς και δε τον ξέρω? από πού ξεφύτρωσε ξαφνικά στην παρέα?............ αχχχχ ........... Θα τον κοιτάω και γω με "νόημα".

Α: Ξέχνα τον, είναι μαλάκας


g: Εσύ πιά, όλα τα ξες. Και εξάλλου, κι αν είναι δε με νοιάζει. Μαλάκας ξεμαλάκας τον θέλω και με θέλει. Ευτυχώς που έβαλα τα προκλητικά μου σήμερα. Είδες- είδες? Όσο κυκλοφορούσα σεμνή δεν υπήρχα, σήμερα που έβαλα τα ξώβυζα βρέχει λουλούδια και βλέμματα!!!! Αυτό ήταν το μυστικό τόσο καιρό???? Μα να μη το ξέρω τόσα χρόνια!!! !!!


Α: Είναι μαλάκας.


g: Δεν θα τον παντρευτώ, ούτε τα παιδιά του θα γεννήσω. Μια σχέση για ένα ή δύο μήνες θέλω. Να ξελαμπικάρω λίγο. Να θυμηθώ τί πράμα είναι οι σχέσεις, που άρχισα πάλι να ξεχνάω


Α: Είναι μαλάκας είπαμε!!!! }:( Τον ξέρει καλά η Τάνια η κουριερ-ού που τα είχε μαζί του.




gademissa: Τι ???? Η Τάνια η τρελάρα τα είχε μ αυτόν!!!!!!!!!!!!!! ................................... (το μυαλό της gademissas επεξεργάζεται τα νέα δεδομένα • υποπτεύεται- όμως πρέπει να πάρει μια θέση • μια θέση που να ικανοποιεί τις αξίες της και ταυτόχρονα τις αυξημένες ανάγκες της • δυστυχώς τα όρια της ηθικής της αμβλύνονται) .................................................. Α τον καημενούλη μουυυ! Ε, ας τα φτιάξω και γω για κανα μήνα μαζί του- θα τον χωρίσω- και μετά χορτασμένη θα λέω δεξιά και αριστερά ότι ήταν μαλάκας.


Αλλά ........ χμμμ ...... και τί δηλαδή, έστω ότι είναι μαλάκας, οι μαλάκες δεν έχουν ψυχή? Δεν έχουν δικαίωμα στην ευτυχία? Δεν έχουν δικαίωμα να φτιάξουν τη ζωή τους, να ξεκινήσουν απ την αρχή? Να βρουν τη σωστή γυναίκα και να ίσως και να ξε-μαλακέψουν?




«Ατρόμητη φίλη»: Μα καλά, τι έχεις πάθει? Είπαμε είναι μαλάκας, χ ρ ό ν ι ο ς μαλάκας, χ ό ν τ ρ ο-μαλακας, μόνο τον εαυτό του σκέφτεται και το πουλί του. Να σου πω ιστορίες γι αυτόν να φρίξεις.



gademissa: Δεν με νοιάζει τίποτα και δε θέλω να ξέρω τίποτα. Τον θέλω. Τον θέλω με κλειστά τα...... αυτιά.



«Ατρόμητη φίλη»: Α όοοοχι ....... θα τ ακούσεις με το ζόρι, για να μη λες μετά κλαίγοντας ότι «δεν ήξερες».





Και έκατσε και μου τα είπε η "κακούργα". Και έσβησε η φούντωσή μου. Και επανήλθε η συνείδηση ... και η ηθική μου.








Γαμώ τη συνείδησή μου.

Γαμώ την ηθική μου.

Γαμώ τις αρχές μου.