Τρίτη, Ιουνίου 23, 2009

Ερως







Έεεερωταααας.....

Αχ έεεερωταααας

Ειμαι ζαλισμένη από έρωταααα -Αχ έρωταααα .....


Blogger (το προγραμμα του blogspot.com) :Είναι μικρότερος πρόσεχε. Την έχεις ξαναπατήσει με μικρότερο και δεν σου βγήκε.

gademissa :Ε, δεν τον περνάω και 100 χρόνια πια!!!! Αν τα ζουμπίξεις λίγο, είναι 4 όλο κι όλο. Είμαστε της ίδιας γενιάς σχεδόν. Λαλαλαααα

Έρωτααας -αχ εεεερωτααας- λαλαλαααα.


Blogger :Τοο ...χμ....κάνατε???

gademissa: Όχι ακόμα. Το μωρό μου δεν βιάζεται και μ αρέσει αυτό. Έεερωταααας- αχ έεερωταας- λαλαλαααααααα

αχ μην με παρεξηγεις, ειμαι και λιγακι ζαλισμενη απο το πιοτο....

Blogger: Είναι εκείνος ο μικρος που ελεγες τις προάλλες?

gademissa: οχι αλλος. Για εκεινον θα σου πω αλλη φορα. Αυτος ειναι αλλος και απο το... faσμπουk.
Το βαρεθηκα αυτο το φεισ-μπ-ουκ, είναι η αλήθεια. Ολο το βριζω και το βγαζω σκαρτο, αλλα ολο εκει γυρνάω. Ομως τελικά, νομίζω οτι ψάξε- ψάξε, τον βρήκαααα! λαλαλαλαααα

Blogger: Εσύ ολο λαλαλα εισαι και όλο μόνη καταλήγεις.

gademissa: ναι το ξερω, και γι αυτό είχα ορκιστεί ότι δεν θα ξαναμιλήσω εδω μεσα γι αυτά, αν δεν γίνει κάτι σίγουρο. Γιατί όλο εδω τα λέω και όλο γρουσουζεύονται. Αλλα δεν άντεξα και πάτησα τον όρκο μου...

Τον πατησαα για σενααααα,
κομμάτιααα οι όρκοι
που χα κάνειιιιι


αααχχχ θα γινω και στιχουργός..... μωρό μου για σένα.........


λαλαλαααααα