Κυριακή, Μαΐου 20, 2007

Μια φορά κι έναν καιρό....




Πήγαμε λοιπόν στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου που γίνεται στον χώρο της ΔΕΘ. Αλλά βρε παιδί μου, μου φάνηκε πολύ μικρή για να είναι Διεθνής. Και τα περίπτερα τα ξένα ήταν πολύ λίγα και πολύ μικρά.


Μπα, μάλλον ιδέα μου ήταν.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι αντί να αγοράσω κάποιο από τα πολλά και ενδιαφέροντα βιβλία, αγόρασα πάλι ένα ...... παραμύθι (!) και έναν ....... Αρκά. Ναι, δεν ντρέπομαι να το πω, είναι το τρίτο παραμύθι που αγοράζω για μένα, μέσα στον μήνα.(Συμβαίνει και σε άλλους γιατρέ μου ή είμαι μόνο εγώ?)



Τώρα αυτό σημαίνει ότι:


Α. ξεκούτιανα εντελώς.

Β. το μυαλό μου έχει καθηλωθεί σε κάποια φάση της παιδικής μου ηλικίας που πρέπει να ψάξω να βρω ποια είναι και να την προσπεράσω, αλλά βαριέμαι.

Γ. το μυαλό μου είναι σε φάση denial. Αρνείται προσωρινά να δουλέψει.



Διαλέγω το Γ. Μπορώ?