Τρίτη, Ιουλίου 10, 2007

Ξέμαθα να γράφω!!!!!





Θέλω να ξεκινήσω πάλι αλλά ..... ξέμαθα. Αναρωτιέμαι πώς τα κατάφερνα και μετέφερα τις σκέψεις μου που ήταν αχταρμάς μέσα στο κεφάλι μου, στο blog μου? Πώς οι σκέψεις μου από ατάκτως εριμμένες έμπαιναν σε μια σειρά, παίρναν μορφή, χωριζόντουσαν σε παραγράφους, αποκτούσαν έναν τίτλο και εμφανιζόντουσαν? Πώς το έκανα? Δεν θυμάμαι. Θα τα καταφέρω και πάλι, μετά από τόσο καιρό που έχω να blogίσω?

Πρέπει να ξεκινήσω σιγά σιγά. Λάου λάου. Ένα βήμα τη φορά.

Στράαα-τα.

Στρατούυυ-λα.

Αααλ-φα, Βήηη-τα, Γάαα-μα ( ... χμμμ), Δέεελ-τα .......

Μ-μ η μαμά.

Φ-φ η φωτιά.

Να Λόλα ένα μήλο.



Ουφφφφ, δύσκολο πράγμα η μορφοποίηση μιας ιδέας ...... ξέμαθα. Άσε που ενώ τότε, πριν ένα μήνα, έγραφα ταχύτατα και με τυφλό σύστημα, τώρα κατάντησα να κοιτάω τα πλήκτρα ένα ένα. Ήδη στραμπούληξα το ένα δάχτυλό μου. Και μάλιστα το καλό, αυτό το μικρό, του ..... δεξιού μου ποδιού..... χιχι