Δευτέρα, Φεβρουαρίου 04, 2008

H φιλαρέσκειά μου βρίσκεται στην εντατική…





τιτ........τιτ........τιτ........τιτ.........τιτ.....τιτ.....τιτ.....τιτ.....τιτ






gademissa: Θα ζήσει γιατρέ μου?

Dr Vanity: ......................

gademissa: Μιλήστε, σας εκλιπαρώ!

Dr Vanity: ............ είναι δύσκολη η κατάσταση όπως ήδη γνωρίζετε, από το Σάββατο ακόμα.

gademissa: Ναι, όμως θα ζήσει?

Dr Vanity: Εξαρτάται.

gademissa: Από τί γιατρέ μου? (σνιφ)

Dr Vanity: Από την διατροφή σας.





Τιτ.........τιτ.........τιτ............τιτ.............





gademissa: Δηλαδή το φταίξιμο είναι δικό μου? Καθαρά δικό μου? From the beginning ακόμα? Δεν φταίει ο μεταβολισμός μου, το άγχος μου, το σκαρί μου? Φταίω ......εγώ?

Dr Vanity: δυστυχώς........... NAI.

gademissa: οχιιιιιιιιιιιιι





Blogger (το πρόγραμμα του blogspot.com): Τι έγινε κορίτσι? Γιατί είναι διασωληνωμένη η φιλαρέσκειά σου?

gademissa: Άστα- άστα Blogger μου, τί να σου λέω τώρα........... σνιφ, σνιφ.

Blogger : Μα τι συνέβη? Τα βατραχίσια μάτια σου είναι κατακόκκινα! Πες μου τι συνέβη. Ίσως μπορέσω να σε βοηθήσω.

gademissa: Ασε μωρέ, μη σε φορτώσω με τα βάσανά μου. Αρκετά σε έχω πρήξει με τις κατήφιες μου ..... νιώθω και τύψεις που ώρες- ώρες σου μιλάω άσχημα, αλλά και που λέω κακίες για διάφορους ..... όμως μη νομίζεις, μετανιώνω αμέσως μετά, αλλά νά .......... ντρέπομαι να το ομολογήσω και να επανορθώσω ............

Blogger : Ναι-ναι-ναι-ναι, μπλά -μπλα- μπλά, μην ανησυχείς, εσύ είσαι καλός άνθρωπος και γι αυτό δεν θα πας στην κόλαση. Ικανοποιήθηκες τώρα? Άντε, στο προκείμενο.

gademissa: Μα γιατί μου μιλάς έτσι? (σνιφ)

Blogger : Ελα, μη τα σκέφτεσαι τώρα αυτά. Προέχουν άλλα, πιό σημαντικά. Τι έγινε? Λέγε.

gademissa :Καλά, θα σου πω.




Ήταν Σάββατο και κανονίσαμε να πάμε στα μπουζούκια. Εγώ όπως ξέρεις δεν τα πολυσυμπαθώ αυτά, αλλά αφού η παρέα τα θέλει τι να κάνω? Να μην πάω και να μείνω μέσα? Δε λέει. Λούστηκα λοιπόν, αλείφτηκα με ευωδιαστές κρέμες, έφτιαξα το μαλλί κούκλα, φτιάχτηκα, μακιγιαρίστηκα, αρωματίστηκα, και ήρθε η αποφράδα η ώρα για τα ρούχα.

Στην αρχή είπα να βάλω κάτι απλό για να νιώθω άνετα μέσα στο μαγαζί, αλλά μετά θυμήθηκα την «φίλη την ξενιτεμένη» που κάποτε με είχε συμβουλέψει να ντύνομαι προκλητικά στα μπαρ και στα κλαμπ.



«Η σεξουαλικότητα, λέει, είναι αυτή που πρώτη τραβάει τον άντρα, και μετά όλα τα άλλα. Δεν πα να ΄σαι η πιο διαβασμένη, η πιο πνευματώδης, η πιο έξυπνη γκόμενα! Ανάμεσα σε σένα και μια νόστιμη σέξυ πιτσιρίκα που θα κάνει παιχνίδι μαζί του, θα προτιμήσει την δεύτερη. ΟΛΟΙ οι άντρες ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ θα προτιμήσουν την δεύτερη. Αυτός είναι ο κανόνας και δεν υπάρχουν εξαιρέσεις».

Και όπως πάντα είχε απόλυτο δίκιο. Αυτή είναι μαστόρισσα σε κάτι τέτοια, έχει ντοκτορά στο αντρικό φύλο. Γι αυτό και πήρε το καλύτερο παιδί. Και αυτή όμως είναι καλή και τον αγάπησε πάρα πολύ, γι αυτό και τον ακολούθησε στα πέρατα της γης αφήνοντας πίσω της φίλους και οικογένεια. Και έτσι η σχέση τους είχε αίσιο τέλος.






Είπα λοιπόν να βάλω τα σεξουαλιάρικά μου, αυτά που είχα φορέσει τις προάλλες και με έραιναν οι άντρηδες λουλούδια.

Πάω να βάλω το εφαρμοστό πουκάμισο .........και να μην κουμπώνει. Να ρουφάω από δω, να σφίγγω από κει..... τίποτα! Α λέω, θα φταίει η ενίσχυση του στηθόδεσμου που τα μεγαλώνει 5 νούμερα παραπάνω. Πάχυνα λίγο, και η ενίσχυση μου τα κάνει θωρηκτό Αβέρωφ. Αλλάζω και φοράω έναν άλλο κανονικό και χωρίς ενισχύσεις......... τίποτα!!!............ πάλι να μην κουμπώνει.

Κρύος ιδρώτας.

Πάω να βάλω το παντελόνι ‘κορσές’ που ανορθώνει τα οπίσθια, βρε να μην κουμπώνει ούτε αυτό. Δηλαδή κούμπωνε, αλλά ήταν στο όριο. Αν το κρατούσα 5 λεπτα ακόμα θα έσπαγε το κουμπί! Και να φανταστείς δεν είχα φάει όλη μέρα για να έχω πλάκα κοιλιά!






Χριστέ μου!!! Δεν με χωράν τα ρούχα μου!!!!!





Τιτ! .....τιτ!....τιτ!.... τιτ!......τιτ!....τιτ!....τιτ!...τιτ!.....τιτ!...

Μιλάμε τρελάθηκα!!!!



Τι γίνεται εδώ? Τι έπαθα? Πόσα κιλά είμαι? Πόσο καιρό έχω να ζυγιστώ? Έτρεξα πανικόβλητη στη ζυγαριά, πήρα βαθιά ανάσα, και ανέβηκα.



-Κράκ-



Προς στιγμήν τυφλώθηκα.

Κάτι έσπασε μέσα μου.

«Ποια είμαι? Πού βρίσκομαι? Αχ γειά σου αγάπη μου, γύρισες?»




.......... τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι







Νοσοκόμος 1:
Clear!!!!

(ηλεκτροσόκ) Νπουπ -νπουπ

Νοσοκόμος 1: Clear!


Νπουπ -νπουπ


Νοσοκόμος 2: Nothing damnit, I get no pulse.


Νοσοκόμος 1: Clear!


Νπουπ -νπουπ


Τιτ ........ τιτ...........τιτ........τιτ..........τιτ.........











4 κιλά, 4 ολόκληρα κιλά !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πότε. Πότε πρόλαβα?.............

Αλλά μην κάνω την αθώα περιστερά. Ξέρω πότε. Είχα ήδη πάρει την κατιούσα από πριν τα Χριστούγεννα, συνέχισα ασυστόλως το φαΐ στα Χριστούγεννα, και από τότε όλο έλεγα θα κάνω δίαιτα αλλά όλο το ανέβαλα. Και να τι έπαθα.


Αχ.......σνιφ ............είναι κρίσιμη η ώρα. Πεθαίνει η εμφάνισή μου, την βλέπω. Φωνάξτε έναν παπά να την διαβάσει. Αλλά καλύτερα να της διαβάσει τον θερμιδομετρητή μου μπας και συνέλθει. Μπας και καταλάβει ότι αυτή την φορά το πήρα απόφαση και θα το ράψω το ρημάδι.



Μα καλά πώς κυκλοφορούσα έτσι τόσο καιρό? Στην δουλειά, στο άθλημα, στους καφέδες, κανείς δεν μου είπε τίποτα, ούτε καν η "ατρόμητη φίλη" μου . Γιατί? Το είπα στην ατρόμητη και μου είπε ότι έβλεπε την κατρακύλα μου αλλά δεν μου το έλεγε για να μην με στεναχωρήσει, αφού ήμουν, λέει, ήδη νταουνιασμένη. Ναι αλλά έτσι εγώ χειροτέρευα, δεν το καταλάβαινε?





4 κιλά! πωπωπωωωωω

4 κιλά ξέρεις πόσο είναι? Πάνε στον κρεοπώλη και αγόρασε 4 κιλά κιμά. Θα δεις τότε οπτικά πόσο είναι. Κουβάς ολόκληρος. Και όλο αυτό το κρέας έχει πάει στα μπούτια, στα οπίσθια, στα μπράτσα και στα μάγουλα. Έχω παραμορφωθεί. Ξαφνικά, αφότου ζυγίστηκα και μετά, με βλέπω στον καθρέφτη και δεν με αναγνωρίζω! Μέσα σε μια στιγμή άλλαξε η εικόνα που είχα για μένα. Εννοείται ότι εκείνο το βράδυ, όχι μόνο δεν πήγα στο γλεντάδικο αλλά έκατσα στο σπίτι και κοιταζόμουν επί ώρες στον καθρέφτη. Μιά από δώ και μιά από κει. Νομίζω ότι μέχρι και τα δάχτυλα των ποδιών μου έχουν παχύνει.


Πρέπει να τα χάσω κατεπειγόντως. Ολα τα άλλα μπορούν να περιμένουν , αυτό όχι. Πρέπει να κόψω τα 'νόστιμα'. Εμ βέβαια, εγώ κάθε μέρα αγόραζα και από ένα μικρό σακουλάκι πατατάκια με ρίγανη ή με μπάρμπεκιου, ή τυρογαριδάκια, ή δρακουλίνια, ή κίντερ μπουένο (αχχχ .....νιαμ νιαμ). Έλεγα στον εαυτό μου ότι δούλεψα πολύ σήμερα, ή πήγα στο άθλημα πολλές ώρες σήμερα, και καθησύχαζα τον εαυτό μου παίρνοντας το μικρό και όχι το μεγάλο σακούλι. Αυτά πληρώνω τώρα.






Μπουχουυυυυυυυ ...............





Blogger : Δεν φταίνε αυτά, το πολύ αλάτι που βάζεις φταίει. Εσύ αν μπορούσες μέχρι και στο μέλι θα έβαζες αλάτι. Αυτό κόψε και θα χαθούν αμέσως τα 4 κιλά σου. Και εδώ που τα λέμε τα 4 δεν είναι και 104. Σε ενάμιση μήνα ή το πολύ σε δύο θα τα έχεις χάσει.

gademissa : Αμ δεν είναι μόνο τα 4. Εγώ ήδη από το καλοκαίρι ήθελα να χάσω ακόμα 2 κιλά για να είμαι τέλεια. Οπότε αν βάλεις4 +2=6.




Τι είπα? 6 ???!!!!!


Αχ ... αχ ... αργκγκγκγκγκ....



............τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ................ (flat line)








gademissa
: Γρήγορα νοσοκόμοι, γρήγοραααα!!!

Blogger
: Μόνον εσύ μπορείς να σώσεις την εμφάνισή σου gademissa.

gademissa
: Όχι δεν μπορώ, δεν ξέρω πώς, αφήστε με στη ναπολιτέν μου.



..........ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...........



Blogger: You can do it woman!

gademissa
:Όχι, όχι, όχιιιι


..........τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...........


Blogger: Τώρα! πρίν να είναι πολύ αργά, πρίν σκιστεί ολόκληρο το παντελόνι σου.......

gademissa: Όχι, δεν μπορώωω


..........τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..........


gademissa : Εντάξει, θα το κάνω ........... σνιφ .......... εντάξει ........... (λυγμός) ......


πρωινό: καφές με έναν κόκκο ζάχαρης = 3 θερμίδες (σνιφ),


...τιτ!..........


μεσημεριανό: 4 φύλλα σπανάκι ωμό (σνιφ) με 5 φρυγανιές σικάλεως και 1 ελιά θρούμπα = 60 θερμίδες


.....τιτ!........τιτ!........


απογευματινό: 7 ποτήρια νερό


....τιτ!.....τιτ!.....τιτ!!.....


βραδινό: γιαούρτι 0% με 6 φρυγανιές σικάλεως, 15 gr φλούδας πορτοκαλιού, και 17 κουκούτσια μανταρινιού= 99,999999 θερμίδες.




Τιτ!.....τιτ!.....τιτ!.....τιτ!.....τιτ!.....τιτ!.....τιτ!.....τιτ!!!!!!.......


ολέεεεεεεεεε














Και επειδή το απαιτεί η περίσταση, θα βάλω εκτάκτως μια παχουλούλα φωνάρα απ το παρελθόν:



Alison Moyet - Love Resurrection (κλικ στα γραμματα, όχι στο εικονάκι)
















Α ρε Άλισον, αν ήσουν αδύνατη θα ήσουν τέλεια. Αλλά επειδή το τέλειο δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει, δεν το επιτρέπει βλέπεις ο ίδιος ο Θεός, αναγκαστικά σε έκανε παχουλή.


Γιατί αν δεν υποστηριχτούμε μεταξύ μας εμείς που είμαστε τροφαντούλες και ταυτόχρονα ταλαντούχες, ομορφούλες, και εξυπνούλες, ποιός θα το κάνει? Η Keira Knightley???





Αυτή η ανορεξική? Μην πω η Βουλιμική? Μη χε..ω! Αλλά όχι, η λέξη 'ανορεξία' της πέφτει πολύ. Της προσδίδει ένα πρεστίζ, μια αποστείρωση και μια μποέμ μελαγχολία. Όοοοοχι αγάπη μου. Αυτή είναι καθαρά Βουλιμική! Τρώει του σκασμού, γουρουνίζει, σαβουριάζει και μετά σκύβει πάνω από τη χέστρα και τα κάνει εμετό. Τα ξερνάει. Και έτσι όπως είναι σκυμμένη από πάνω, οι εμετοί ξαναμπαίνουν μέσα από τη μύτη της στα ρουθούνια, και αυτό την αναγουλιάζει ακόμα περισσότερο και τα ξανακάνει εμετό. Αυτή είναι η εικόνα που της αρμόζει.


Δηλώνω εδώ, ενόπιον του Blogger και της οθόνης μου, ότι την μισώ. Έχω δει άθελά μου πολλές ταινίες της και δηλώνω ότι είναι παντελώς Α Τ Α Λ Α Ν Τ Η. Απορώ πώς την προτείνουν για πρωταγωνιστικούς ρόλους. Δεν έχει απολύτως τίποτα παραπάνω από τα άλλα κορίτσια τα οποία τουλάχιστον σε βάζουν μέσα στο πετσί του ρόλου. Αλλάζουν από ταινία σε ταινία, προσπαθούν να αποδώσουν και τις βλέπεις ότι αγωνιούν για το αποτέλεσμα. Ενώ αυτή η μισητή κυρία μόνο ρούχα ξέρει να αλλάζει. Είναι η ίδια παντού σε όλες τις ταινίες της. Είναι η Κίρα αυτή που βλέπουμε συνέχεια στο πανί και όχι ο ρόλος που υποδύεται, και το μόνο που ξέρει να κάνει καλά είναι να μιλάει προτάσσοντας (τάχα εντελώς τυχαία και εκ του φυσικού της) τα χείλια της για φίλημα προκαλώντας τα ανόητα αγοράκια, και επιπλέον αυτή η ξερακιανή συλφίδα προσπαθεί να κάνει τις κινήσεις της να φαίνονται ως εύθραυστης κούκλας, λες και αυτό θέλει καμιά μεγάλη υποκριτική ικανότητα.


Να μην ξεχάσω να πω ότι η "κυρία" είναι και περήφανη για την αδυναμία της! Την βλέπεις που ποζάρει και χαίρεται για τα κόκαλά της. Και προσπαθεί να μας κάνει να την ζηλέψουμε κιόλας. Ε λοιπόν κυρά μου δεν σε ζηλεύουμε. Που να σκάσεις • που απ το πολύ ζόρισμα να βγούν τ άντερά σου μέσα στην χέστρα και κατα λάθος να πατήσεις και το καζανάκι • δεν σε ζηλεύουμε, που να σε παν στο νοσοκομείο σηκωτή λόγω έλλειψης ιχνοστοιχείων και βιταμινών • που να κλείσει και να κλειδώσει η πόρτα πάνω στο χέρι σου και να πιαστεί ο αγκώνας σου ανάμεσα στην κάσα και στην κλειστή πόρτα, και κανείς να μην σε καταλάβει (αφού χωράς και από την χαραμάδα) και να μείνεις εκεί κολλημένη και ξεχασμένη για 2 εικοσιτετράωρα, και από την έλλειψη νερού να αφυδατωθείς και να ζαρώσει η επιδερμίδα σου ανεπανόρθωτα • που να σε αγκαλιάσει ο γκόμενός και να αποσυναρμολογηθούν τα κόκαλα σου.

Την είδα στη «Εξιλέωση» και μου ρθε να ανέβω στην σκηνή και να σκίσω την οθόνη. Απηύδησα η γυναίκα! Μου χάλασε όλο το έργο. Εκτός από τα λεφτά μου που τα κλαίω, ταράχτηκαν και τα νεύρα μου. Από τότε, όποτε ακούω το όνομά της άθελά μου μου σηκώνεται η τρίχα, αγκυλώνουν τα δάχτυλά μου και βγαίνουν τα νύχια μου έξω, έτοιμα να ξεσκίσουν άνθρωπο. Ενστικτωδώς. Έπαθα ζημιά σου λέω! Αν την δω ποτέ μπροστά μου θα την πλακώσω στο ξύλο. Ειλικρινά μιλάω, θα την κάνω τόπι.








Όχι άλλο Κίρα. Όχι άλλο Κίραααααααα