Κυριακή, Σεπτεμβρίου 05, 2010

Ψηλά τα χέρια! Το ρεζερβουάρ ή τη ζωή σου!!!






Εκεί που έφτασε η τιμή της βενζίνης σε λίγο θα την ληστεύουν απο τα ρεζερβουάρ των αμαξιών και θα την πουλάνε στη μαύρη αγορά!

Αν υπολογίσεις ότι σε κάθε ρεζερβουαρ υπάρχουν περίπου 30€ βενζίνης, τότε σε ένα βράδυ 'χτυπώντας' 3 ντεπόζιτα μαζεύεις 90€.

90 Χ 5 μερες =450 € τη βδομάδα (πενθήμερο φυσικά. Είναι βαριά η δουλειά της ληστρικής).

450 Χ 4 εβδομάδες = 1.800 € το μήνα.

…… μμμμμ.... δεν είναι κι άσχημη μπάζα για μιά νεόπτωχη gademissa!!!

Και αν σκεφτείς ότι η δουλειά θα γίνεται μες στη μαύρη νύχτα, στις απόμερες γειτονιές, στους έρημους δρόμους, με μηδέν μάρτυρες….. ακούγεται ενδιαφέρον! Δεν θέλει σύνεργα ληστείας, ούτε όπλα, ούτε τιποτα επικίνδυνο. Καθαρά πράματα.
Μόνο έναν λοστό για να σπας τα καπάκια των ρεζερβουάρ και να ανοίγεις τα βιδωτήρια.


Αυτά σκεφτόμουν όσο περίμενα στην ουρά για το συσσίτιο της εκκλησίας.

Και αφού μοιράστηκα αυτή τη σκέψη μου με την:
κα Φρένα που περίμενε από πίσω μου,
και με την κα «Λα Πίρλα» που στεκόταν μπροστά μου,
και με τον κύριο Ατλέντικ ο οποίος φορούσε καπέλο και γυαλιά για να μην τον αναγνωρίσουμε και κρατούσε 2 τσίγκινα πιάτα (ήταν η πρώτη του μέρα στο συσσίτιο και πεινούσε πολύ ο καημένος) ,
και με έναν αλλοδαπό κο Sun4U (πολυταξιδεμένος κύριος) που δεν τον ήξερα και τον γνώρισα εκεί στην ουρά,
αλλά και με κάποιον κο 'Ασπίς Πρόνιο' ο οποίος τσούκου- τσούκου ήρθε και στήθηκε δίπλα μου προσπαθώντας να μου φάει τη σειρά,
....πέσαμε όλοι σε βαριά περισυλλογή.

Και ξάφνου: «Καλή ιδέα!!!!!!» φώναξε κάποιος.

Τότε φούντωσα. Ίδρωσα. Ολο το αίμα ανέβηκε στο κεφάλι μου.
«Αμάν, θα μου φάνε την ιδέα! Τι ήθελα και τους τόπα???????» σκέφτηκα, και άρχισαν όλα να γυρίζουν γύρω μου.




Και τότε ξύπνησα.
Τι απίστευτος εφιάλτης ε?





-Απίστευτος??? Δε νομίζω!......

...πού πουλάνε λοστούς και μπιτόνια? Κουκούλα θα χρειαστώ?

...........έφυγα!!!!