Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2006

Ο Πιλότος και η gademissa



ββββββββββββββββββ
Μα τι συμβαίνει? Βρίσκομαι σε ένα ανεμόπτερο. Μόνη με κάποιον πιλότο. Δεν μιλάει. Μόνο ο αέρας ακούγεται να σφυρίζει απ'έξω. Είμαι εγώ και ο άγνωστος στους αιθέρες, αλλά δεν φοβάμαι. Περίεργο.

ββββββββββββββββββ
Που είμαστε? Τι τεράστιο φαράγγι είναι αυτό από κει κάτω? Ω, ναι το αναγνωρίζω είναι το Grand Canyon! Ηρθα επιτέλους! Ενα απ'τα όνειρα μου πραγματοποιήθηκε. Είναι πραγματικά τεράστιο, όπως στις φωτογραφίες και ακόμα καλύτερο και μεγαλύτερο. Και πετάμε χαμηλά, τόσο όσο να μπορώ να διακρίνω πράγματα. Πουλιά, πετρώματα, θάμνοι, ζωάκια.
Μα τι μου συμβαίνει? Τι δουλειά έχω εγώ στο ανεμόπτερο?

βββββββββββββββββ
Πετάμε τώρα πάνω από ωκεανούς. Που με πάει αυτός ο άγνωστος, αφροδισιακός πιλότος??!!
Φτάσαμε κάπου...μα τι είναι αυτό? Από μακριά μοιάζει με εκείνη την χτένα με τα φαρδιά δόντια που είχα, όταν ήμουν ακόμα σγουρομάλλα. Μα τι .... ααα Χριστέ μου, είναι τα φιόρδ της Νορβηγίας!!! Ενα ακόμη όνειρο πραγματοποιείται .... λίγο πιο χαμηλά κε πιλότε .... νννα τα δω από κοντά ... λίγο ... σας παρακαλώ ... ααα ευχαριστώ, είναι πράγματι θαύμα της φύσης, καταπληκτικό ...

ββββββββββββββββ
Που με πάτε τώρα? Εϊ, κε πιλότε που με πάτε???
Περάσαμε χώρες, βουνά και λαγκάδια και φτάσαμε. Φτάσαμε? Μα που φτάσαμε?
Δεν το πιστεύω! Είμαστε πάνω απ'το Σινικό Τείχος!! το 3ο όνειρό της ζωής μου πραγματοποιείται! Υπάρχουν άνθρωποι, περιπατητές εκεί κάτω και φαίνονται σαν μυρμηγκάκια. Πιο χαμηλά κε πιλότε. Θέλω να δω το Σινικό Τείχος, αυτό το τεχνητό θαύμα σε όλο του το μεγαλείο.

ββββββββββββββββ
Σας ευχαριστώ που κατεβαίνετε. Αχ, δεν θέλω να τελειώσει ποτέ. Σας ευχαριστώ για όλα. Μα ποιός είστε κε πιλότε? Εχω μια περίεργη αίσθηση για σας ...... Πως είπατε?Σας αρέσω? Ω, μα ελάτε τώρα! ......... καλά σοβαρολογείτε?........... Τολμώ να πω ότι δεν μου είστε και σεις εντελώς αδιάφορος , αν και δεν γνωριζόμαστε καθόλου ή μάλλον νιώθω σαν κάπου να σας ξέρω αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Μάλλον κάποιον "Ταξιδιάρη" μου θυμίζετε αλλά σίγουρα δεν είστε εκείνος ................. ααααα μα σας είπα δεν γνωριζόμαστε, από που πήρατε αυτό το θάρρος? ...... Τιιιι? σα δεν ντρέπεστε, χιχι ............. μαζέψτε τα κουλά σας χιχι ....... μη, ντροπή χιχιχι ......... ναι, νομίζω ότι σας θέλω και γω, αχχχχχχχχχχχχχχχχ

............................. δυο μέρες τρελού έρωτα με τον πιλότο. Και τι πιλότος! Πιλοταράς! Πως λέμε παιδαράς? Ενα και το αυτό. Δεν είναι ο "Ταξιδιάρης" βέβαια, αλλά τον θέλω αυτόν τον πιλότο πάρα πολύ οπότε το ίδιο μου κάνει. Και μου αρέσει και πολύ. Μη σου πω πως ο πιλότος μου είπε ότι με θέλει παθιασμένα, με γουστάρει τρελά, είναι ερωτευμένος μαζί μου και όπως μου ορκίστηκε, δεν θα φύγει ποτέ από δίπλα μου.
Μα τι συμβαίνει, άλλαξε το τυχερό μου? Σε μια στιγμή έγιναν πραγματικότητα τα όνειρά μου? Γιούπιιιιιιι

- Νέες εξορμήσεις του ΣΔΟΕ ........

Ωχ, όνειρο ήταν. Και τι άγριο ξύπνημα κε Χατζηνικολάου!

Λένε ότι τα όνειρα τα βλέπεις μόνο μια φορά. Αν δεις κάποιο και δεύτερη τότε αυτό γίνεται μελλούμενο, γίνεται πεπρωμένο. Εγώ, το μόνο όνειρο που βλέπω συχνά είναι ότι έχω φτερά, φοράω μια άσπρη κελεμπία, έχω ένα φωσφοριζέ πράγμα πάνω από το κεφάλι και πετάω. Σύμφωνα με όλους τους ονειροκρίτες που έψαξα, βλέπω το τέλος μου, και φυσικά αρνούμαι να πιστέψω σε αυτές τις σαχλαμάρες.

Ελπίζω να μην έχασα τις Ειδήσεις. Ηθελα να δω για τον καιρό. Σε 5 μέρες ξεκινάει η πρώτη δόση των διακοπών μου και ήθελα να δω αν τελικά θα καταφέρω να κάνω μπάνια ή όχι. Μέχρι χτες είχε καύσωνα, ενώ από σήμερα βρέχει, βρέχει, βρέχει και δεν λέει να σταματήσει. Να δεις που θα βρέχει και στην άδεια, και πάνε περίπατο τα μπάνια. Και το κακό είναι ότι θα γκαντεμιαστούν και οι φίλες μου μαζί μου. Εύχομαι μόνο να μην το συνδέσουν με μένα και με πάρουν χαμπάρι

- 30 λαθρομετανάστες σε νταλίκα............
- Τη σκότωσε γιατί την αγαπούσε .......
- Η Νόσος των Πουλερικών ξαναχτυπά .......

χμ, δεν έχασα και τίποτα το σημαντικό μέχρι στιγμής. Η ιστορία επαναλαμβάνεται

- Πορεία φοιτητών προς το Υπουργείο Παιδείας .......... ροννννν
- Νεο μπαράζ διαπραγματεύσεων για τους εξοπλισμούς ........... ζζζζζζζζζζ
- Συνελήφθη από την Ιντερπόλ, ο διαβόητος "Ταξιδιάρης" ή αλλιώς ο "πλανευτής αθώων γυναικών" ....... ροννννν ...... εκατοντάδες γυναίκες τον είχαν ερωτευτεί και για χάρη του αποπειράθηκαν αυτοκτονίες. Από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα ......... ζζζζζζζζζζζ
- Νεος κύκλος συζητήσεων για το Ελληνοτουρκικό ........ ροννννννννν
- Συνελήφθη η καταζητούμενη σε 2 ηπείρους gademissa για αποπλάνηση των Σάκη Ρουβά, Τομ Κρουζ και Κιάνου Ριβς ...........ζζζζζζζζζζζζζζ ......... αλλά αφέθηκε ελεύθερη, καθώς τα θύματα απέσυραν τις κατηγορίες γιατί, όπως παραδέχτηκαν κατά την προκαταρκτική εξέταση, καλοπέρασαν στη διάρκεια της αποπλάνησης .......... ροννννννννν ...


Αμάν, παρά τρίχα να με πάρει πάλι ο ύπνος! Πρέπει να δω τον καιρό, πρέπει, πρέ ...ζζζζζζζζ....................................................................


βββββββββββββββββββββββββ
Μα τι συμβαίνει? Βρίσκομαι σε ένα ανεμόπτερο μόνη με κάποιον πιλότο. Δεν μιλάει. Μόνο ο αέρας ακούγεται να σφυρίζει απ'έξω. Είμαι εγώ και ο άγνωστος στους αιθέρες, αλλά δεν φοβάμαι..................

Δεν υπάρχουν σχόλια: