Πέμπτη, Νοεμβρίου 16, 2006

LSD σε συσκευασία φαρμάκου.




«Αντί για χάπια θα προτιμούσα γιατρέ μου να κάνω και άλλες εξετάσεις να βρούμε την πηγή του προβλήματος»

«Αφού η υπόφυση είναι καθαρή και οι λοιπές εξετάσεις είναι καλές, παίρνουμε το χάπι για 6 βδομάδες, και επαναλαμβάνουμε την εξέταση. Τότε τα ξαναλέμε και χαράζουμε την ανάλογη πορεία. Θα το παίρνετε το βράδυ πριν κοιμηθείτε μετά από ελαφρύ γεύμα.»

Μάλιστα. Το έλαβα το μήνυμα.

«Ένα φρούτο ή μια φρυγανιά θεωρείται ελαφρύ γεύμα γιατρέ? Πάντα το είχα απορία αυτό. Γιατί ξέρετε προσέχω την διατροφή μου και τα βράδια δεν τρώω τίποτα…(αυτή τη δίαιτα κάποιος την καταράστηκε)»

«Ένα ποτήρι γάλα ή ένα γιαούρτι και μια φρυγανιά είναι καλά. Όμως έχετε υπόψην ότι μπορεί να νιώσετε κάποια ζάλη. Μην ανησυχήσετε, συμβαίνει κάποιες φορές.»

Ωχ, αυτά μου λειπαν στα καλά του καθουμένου….



Περπατώ και το σκέφτωμαιιιι
Κι ειν΄ αυτό επικίνδυνοοοο



Σηκώνω το βλέμμα και ένας σταυρός. Σώσον κύριε τον λαόοον σου ….

Φαρμακείο. Μπαίνω. Ακουμπώ στον πάγκο με τους αγκώνες, καμπούρα, κεφάλι χυμένο κάτω, μαλλί πέφτει ανάποδα και κρύβει φάτσα (ευλογημένη κουρτίνα), πέφτω σε βαθιά περισυλλογή ενόσω εξυπηρετούν τους άλλους. Ήρθε η σειρά μου. Δίνω την συνταγή χωρίς λόγια, χωρίς περιττές κινήσεις. Το Φέρνει. Το Παίρνω. Βγάζω 5 ευρώ. Τα βλέπει και γουρλώνει. Θέλει το φάρμακο πίσω. Το νιώθω. Με αναγκάζει να την κοιτάξω εξεταστικά.

«Ξέρετε κυρία είναι λιγάκι ακριβό το φάρμακο. Χμ, 45 ευρώ.»

Και τι νόμιζε ότι δεν έχω? Ή από την όψη μου με πέρασε για καμιά αλλοπαρμένη και σκιάχτηκε? Χωρίς λόγια βγάζω 50 ευρω.

« Να σας πω μόνο ότι μπορεί να νιώσετε κάποια αδιαθεσία, μην ανησυχήσετε.»

«Συγνώμη αδιαθεσία ή ζαλάδα? Έχει διαφορά το ένα από το άλλο»

«Κάποτε συμβαίνει το ένα και κάποτε το άλλο» (διπλωματική απάντηση, σωστήηη)

Έρχεται η μεγάλη, η έμπειρη, η γριά, η τσατσά-φαρμακοποιά. Το βλέπει, χαμογελά με τα κατακκόκινα γυαλιστερά χείλη της και μου λέει:

«Μπορεί να νιώσεις κάποιες παραισθήσεις αλλά μην τρομάξεις»
(Το σ πολύ συρτό)

Παραισθήσεις? Μην τρομάξω? Σουρεάλλλλ

«Συγνώμη αλλά χρησιμοποιείτε την σωστή λέξη? Μιλάμε για παραισθήσεις κανονικές?»
(Και ο ενικός προς τι?)

«Χαχα.. τρόπος του λέγειν παιδί μου … να, ίσως να νομίζεις ότι είσαι εκεί αλλά να είσαι εδώ. Αν έχεις παιδάκια και σηκώνεσαι το βράδυ … όχι?.... καλά αλλά αν σηκωθείς το βράδυ και νομίζεις ότι αλλού πατάς και αλλού βρίσκεσαι μην τρομάξεις. Σου το λέω από τώρα για να το ξέρεις »

Σας ευχαριστώ κυρία, σύζυγε του Φρανκενστάιν που φοράτε έναν τόνο πατσουλί για να κρύψετε την μυρωδιά της φορμόλης

«Αχ ναστε καλά που μου το είπατε. Εγώ θα νόμιζα ότι έπαθα αλλεργικό σοκ και θα καλούσα όλο μου το σόι σε βοήθεια, χαχααχχχμμ…»



Φεύγω χειρότερα από ότι με τον γιατρό
Αν είμαι η περίπτωση των παραισθήσεων πάει το Ολυμπιακό μετάλλιο ( καλά, μόνη μου τα λέω μόνη μου τ’ακούω). Και το ξερα ότι θα πρέπει να το πω στον προπονητή.

Φτούυυ, ξέχασα να ρωτήσω τον γιατρό ! Θα επηρεαστεί η απόδοσή μου ή όχι? Πάντα προετοιμάζω λίστα ερωτήσεων αλλά όταν μπω στο ιατρείο τα ξεχνάω όλα και τα ξαναθυμάμαι όταν είναι αργά.

Παλιοπρολακτίνη με κατέστρεψες.
Βέβαια αυτό με τις παραισθήσεις όσο το σκέφτομαι δεν είναι και τόσο τρομερό. Με νόμιμα φαρμακάκια θα κάνω και κεφάλι. Λες να νιώσω ότι πετάω? Λες να με ταξιδέψουν σε άλλους κόσμους? Όπως σε κάτι ταινίες του ΄70 που έπαιρναν LSD και τά βλεπαν όλα σαν σε παραμορφωτικούς καθρέφτες. Κάτι τύπισσεςπου χόρευαν χαρούμενες πέρα δώθε με τα χέρια ανοιχτά, ξεμαλλιασμένες, χαμογελαστές και ευτυχισμένες ενώ ο ήχος ήταν ξέμπαρκες νότες σαν στριγκλιές, και περίεργες συγχορδίες κιθάρας. Ψυχεδέλια που λένε. Ψιλογουστάρω αν και δεν θα πρεπε.


Πωπωωω με τέτοια κούραση που τραβάω ούτε η αρρώστεια μπορεί να με ταρακουνήσει...



9 σχόλια:

ονειροπόλος πάνθηρ... είπε...

.....ωχ...σε βλέπω να γουστάρεις τη μαστούρα και να τραβήξεις τη θεραπεία για καμιά 3ετία!
...και να μας γράφεις post ότι χθες τσακωνόταν ένας κινέζικος δράκος με τον ΖΟΡΟ στο σαλόνι σου!!!....ε ρε γέλια που θα ρίξουμε...!!

srm1033 είπε...

Τώρα που έχεις την συνταγή δεν παίρνεις και καμιά ντουζίνα να στείλεις σε εμάς τα lost in space ετσι κι αλλιώς εδω κάτω?. Κουράγιο φιλενάδα θα το ξεπεράσεις μόνο μην σου αρέσει πρόσεξε και θέλεις κι άλλο στο τέλος.:)))

gademissa είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ρε παιδιά, είστε απόλαυση….

Θα το παίρνω κάθε Δευτέρα και Πέμπτη αλλά μέχρι τώρα κιότεψα και δεν το πήρα. Πάντως για να πω την αλήθεια, όσο το σκέφτομαι νομίζω ότι θα ήθελα να το νιώσω αυτό με την παραίσθηση, αλλά ΜΟΝΟ για μια φορά. Είμαι και φοβητσιάρα βλέπεις.

Υποσχέθηκα όμως στον εαυτό μου να το πάρω σίγουρα την ερχόμενη Δευτέρα. Εκείνο το βράδυ θα είμαι μπροστά στο blog μου και αν το νιώσω θα αρχίσω να το γράφω άσχετα αν βγουν ασυναρτησίες.

Αχ με κάνατε και γέλασα :-))))))))

srm1033 είπε...

Αααα και μι τελευταία συμβουλή μια και η Δευτέρα είναι κοντά : προσεξε κακομοίρα μου στις παραισθήσεις σου μην εμφανιστεί κανά αρσενικό και νομίζεις πως έχεις βρει τον άντρα της ζωής σου . οχι τίποτα άλλο αλλά θα μας γίνεις drug maniac στο τέλος και είναι και ακριβά τα σκασμένα.

gademissa είπε...

Αμάαααν, γιατί μου θύμησες την πολυπόθητη φυλή των αρσενικών? Καλά την είχα ξεχάσει.

Αν συνδυαστεί το φάρμακο με τέτοιες όμορφες παραισθήσεις, θα το κάνω ενδοφλέβια.... σήμερα κιόλας....

:-)

Lost είπε...

sue the bastard φαρμακοποιά, too (τι περνάς, κοριτσάκι μου....)

Ανώνυμος είπε...

A…. όλα κι όλα, δε θα ξαναμπώ σε αυτό το bolog !!
Τα καλά για σένα τα κρατάς , εμείς τίποτα, ούτε ένα εκκεντρικό σακάκι ρε αδελφέ….
Τς τς τς άτιμη κενωνια που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις….
Tα φιλιά μου !!

gademissa είπε...

Γειά σου Lost

αστην μωρέ την γιαγιά κρίμα είναι. Μιλάμε για μια γιαγιά πολύ ζαρωμένη αλλά με την κοκεταρία της στο πικ. Άλλο να σου λεω και άλλο να το βλέπεις. Τί νύχι μακρύ, τί μαλλί- γούνα γάτας αγριεμένης...άσε, κάτι τέτοιες τις λυπάμαι...


Γειά σου και σένα annamaria,

ας έχω και γω κάτι που να είναι ζηλευτό και μοναδικό, αν και μπορείς και συ να κάνεις ένα παρόμοιο αν πας ένα κομμάτι βελέντζας στην μοδίστρα σου. Θα προτιμούσα όμως να μην το κάνει καμία, γιατί θέλω για λίγο ακόμα όλα τα βλέμματα επάνω μου, ας πούμε ... μέχρι να βγει ο χειμώνας. Ζητώ πολλά? :)

Ανώνυμος είπε...

Αντε χαλαλι σου!!
Ειμαι στις καλες μου σημερα!!
:-)
Φιλια πολλα!!