Παρασκευή, Αυγούστου 01, 2008

'ΕΠΙΛΟΓΕΣ' σπουδαία λέξη.




Ααααλλη φάση.
Οταν έχεις επιλογές τότε αλλάζει η οπτική σου σε ένα θέμα.

Ξαφνικά έχω επιλογές αντρών! Πολλές επιλογές!!!! και ...... δέν θέλω να 'δεσμευτώ' με κανέναν!!! Θέλω να βγώ με άλλους και με άλλους και με άλλους. Διαπίστωσα ότι μου αρέσει να βγαίνω για καφέ με διάφορους (μόνο για καφέ εννοείται.Τίποτα παραπάνω). Να κάνω παιχνίδι, να φοράω κάθε μέρα και διαφορετικά όμορφα ρούχα, να χτενίζομαι διαφορετικά, να βάφω τα νύχια μου άλλο χρώμα κάθε φορά. Τι ωραίο πράγμα!

Πόσο μουλειψε αυτό.

Και για όλα αυτά φταίει το facebook που μου άνοιξε δρόμους επικοινωνίας με ανθρώπους. Ανθρώπους που διαφορετικά δεν θα γνώριζα ποτέ, αφού οι κύκλοι μας δεν συναντιούνται πουθενά.

"Περίεργοι" τύποι υπάρχουν εκεί μέσα και είναι πολλοί, αλλά από τους 100 που θα κάνεις φίλους οι 10 να είναι νορμάλ, φτάνει και περισσεύει. Βέβαια το πράγμα θέλει ψάξιμο και μυαλό. Εγώ έχω σκαρφιστεί διάφορα, έχω στίψει το μυαλό μου για να βρώ σωστούς άντρες, να τους προσεγγίσω έντεχνα, και να τους κάνω friends χωρίς να καταλάβουν ότι τους έχω σταμπαρισμένους. Δεν θα αποκαλύψω τα τεχνάσματά μου. Μόνο ότι έχω κάνει και 3ο ψεύτικο προφίλ, και ότι έχω λιώσει μπροστά στο κομπιούτερ ψάχνοντας μερόνυχτα ολόκληρα. Δεν ήταν εύκολη δουλειά. Ηταν μια κανονική δουλειά, με 8ωρα, διαλλείματα και όλα τα σχετικά. Πιάστηκε η μέση μου στο γραφείο μπροστά στον υπολογιστή, ο καρπός μου έβγαλε κάλο εκεί που πιάνει το ποντίκι, στον ύπνο μου έβλεπα φεισμπουκ φωτογραφίες, εβλεπα εικονάκια και απλικέισονς. Απογοητεύτηκα αλλά και πέταξα απο την χαρά μου άπειρες φορές. Εμαθα να τσατάρω! ποιός εγώ που δεν είχα ιδέα απ αυτά. Βέβαια εκανα τα λάθη μου στην αρχή, αλλά έμαθα. Και γενικώς το πήρα πολύ σοβαρά το θέμα αλλά οι κόποι μου απέδωσαν!




Είχα τελματώσει τόσο καιρό στα ίδια και στα ίδια, και περίμενα να μου πέσει ο γκόμενος από τον ουρανό. Τώρα όμως πήρα τη ζωή στα χέρια μου, με τον δικό μου τρόπο. Ο καθένας όπως μπορεί.

Ετσι και γω.

Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο, δεν υπάρχει χρόνος για αυτολύπηση και μιζέρια. Ειμαι αποφασισμένη. Αυτές τις μέρες θα επιλέξω έναν καλό γκόμενο για να περάσω καλά, και κατα πάσα πιθανότητα, αν μου βγεί και σωστός, θα κάνω οικογένεια μαζί του.


Αχ παναγίτσα μου βόηθα και συ.....γυναίκα είσαι και καταλαβαίνεις.