Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2008

Γυρίστε πίσω στην πόλη όλοι σας. Ακούτεεεεεεεε???




......και μέσα στην απίστευτη βαρεμάρα μιας Αυγουστιάτικης νύχτας,

όταν όλοι έχουν φύγει για διακοπές και η πόλη είναι άδεια,

όταν βγαίνεις στο μπαλκόνι και αντικρίζεις απέναντι μόνο κλειστά παντζούρια και αναποδογυρισμένες πλαστικές καρέκλες,

όταν μέχρι και οι μηχανόβιοι την 'κάναν' για άλλες εξοχικές γειτονιές όπου με τις κομμένες εξατμίσεις τους θα φέρουν τους ξέγνοιαστους κατοίκους στα πρόθυρα καρδιακής προσβολής ή σοβαρής ψυχικής διαταραχής,

όταν τα τζιτζίκια δεν τζιτζάν πια στην άδεια από δέντρα πόλη,

όταν ο ιδρώτας έχει ποτίσει την γούβα του καναπέ μου μπροστά από την tv,

όταν πηγαινοέρχομαι μία στην τηλεόραση και μια στο facebook ψάχνοντας μάταια για αλλαγή παραστάσεων μέσα στα 2 κουτιά,

οταν τα ίδια ζουν και οι φίλες μου, και όλες βαριόοοοοοομαστε του θανατά μετρώντας μέρες μέχρι την αναχώρηση.......




Ενα μήνυμα στο inbox ΜΟΥ από κάποιον ΔΙΑΣΗΜΟ ανθρωπο της τέχνης που έχω ως 'friend' με έκανε να πετάξω απ την χαρά μου. Και γέμισε αυτό το ανούσιο κατα τ άλλα Αυγουστιάτικο βράδυ με την προσμονή μιας φιλόδοξης 'φαντασίας' (κάτι είναι κι αυτό) όπου εγώ θα είμαιι........θα είμαιιιι........χμ.......... τι να γίνω αυτή τη φορά?..... Α το βρήκα, θα γίνω μια νεαρή και άσημη ηθοποιός που περνάω από οντισιόν ........... καιιι ............ με το που διαβάζω το κείμενο αυτού του ΔΙΑΣΗΜΟΥ friend μου, αναγνωρίζει σε μένα την μούσα του που έψαχνε τόσα χρόνια, καιιιι ........... καιιιιι .................... με πηγαίνει στην Miramax ή στην United Artists ή κάπου εκεί τέλος πάντων, γιατί αυτός έχει τα κονέ και τις γνωριμίες και εγώ το ταλέντο και το κατιτίς μου, και γίνομαι μεγάλο αστέρι του Χόλυγουντ χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια!



Οχι όπως ο καημένος ο Ρουβάς που πήγε, ταλαιπωρήθηκε, και τίποτα δεν έκανε.

Oύτε όπως ο Κώστας Σόμμερ που όσο και να φούσκωσε τα ζυγωματικά του, ή να στοκάρισε τα δόντια του, ή να χόρεψε ημίγυμνος τον λάγνο φιδίσιο χορό της μπάρας, ή να βγήκε φωτό με διάσημους ηθοποιούς (οι οποίοι δεν ξέραν τι κάναν οι έρμοι γιατί τους τύφλωνε το άσπρο λαμπυρίζον δόντι του), πάλι στα βρώμικα πλακάκια της Αθήνας τον βλέπω να περπατάει, και να τρομπάρει τα μούσκλια του στα χαζοσίριαλ της ελληνικής τηλεόρασης .

Oύτε όπως ο ταλαντούχος Νίκος Ψαρράς, το δικό μας παιδί που έφυγε νέος για την Νέα Υόρκη, και σε λίγα χρόνια γύρισε γέρος και κουρασμένος, λες και οι ξένοι να του ρούφηξαν τη ζωή και το όνειρο.




Εγώ όμως με το 'τζά' γίνομαι η νέα Μέριλ Στρίπ , η Bette Davis, η Cate blanchett, η Vanessa Redgrave και ....... πωπωωω τέλεια φαντασία, πάω γρήγορα να την οπτικοποιήσω στον ύπνο μου!!!!