Κυριακή, Αυγούστου 03, 2008

Τελικά θα γίνει κάτι ή μόνο στα λόγια θα μείνουμε πάλι????




-Ο ένας (του φέισμπουκ) είναι λίγο μικρότερός μου, φαίνεται καλό παιδί, αλλά απ ότι κατάλαβα δεν ενδιαφέρεται για μεγαλύτερες κοπέλες.





-Ο άλλος είναι και κείνος λίγο μικρότερος, όμορφος, έδειξε ότι του αρέσω, ειναι καθαρός, τακτικός, νοικοκύρης, ειναι σπιτόγατος, καλό παιδί (όπως με πληροφόρησε ο κοινός γνωστός), θέλει να τακτοποιηθεί, έχει καλή δουλειά και γενικώς είναι παιδί για σπίτι αλλά.............δεν μιλάει!

Βρε μπελά που τον βρήκαααα.

Είναι ο δεύτερος γκόμενος που συναντώ στη ζωή μου που δεν μιλάει.
Καλά ο 1ος δεν μιλούσε καθόλου. Καθόταν απέναντί μου στην καφετέρια και.... 'μούγκα'. Ατέλειωτη μουγκαμάρα. Ωωωωωρες μουγκαμάρας.

Αυτός ο τωρινός, μιλάει και λίγο, ακούς την φωνή του, διακρίνεις την άρθρωσή του, αλλά το κάνειιιι ......ας πούμε ανά 20΄. Του έκανα το κλασικό τέστ που έκανα και στον 1ο. Δηλαδή, αφού βγήκαμε 2 ραντεβού στα οποία κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά στην κουβέντα μας, στο 3ο ραντεβού κάτσαμε στην καφετέρια και εγώ δεν ξεκινούσα να μιλάω. Οταν με ρωτούσε κάτι του μιλούσα ή ανέπτυσσα το θέμα που ξεκίναγε αυτός, αλλά από μόνη μου τίποτα. Ε, καθόμασταν αμίλητοι. Ολοι στα διπλανά τραπέζια μιλούσαν, γελούσαν, κάτι κάναν τέλος πάντων ενώ εμείς είμασταν 2 παλούκια ακίνητα το ένα απέναντι στο άλλο.

"Ξέχνα τον, δεν σου ταιριάζει", μου είπε η "συμβουλάτορας-δασκάλα γκομενικών" η φίλη η ξενιτεμένη στην ξενιτιά, στην οποία έτρεξα για τηλεφωνική βοήθεια. "Και μην ξεχνάς ΠΟΤΕ οτι ο άντρας πρέπει να μιλάει και όχι η γυναίκα. Αυτός πρέπει να σε διασκεδάσει και όχι εσύ. Εσύ είσαι η ντίβα και αυτός ο κυνηγός", μου είπε απηυδισμένη προσπαθώντας να μου θυμήσει τα μαθήματα που μου έδινε κατα καιρούς.

"Ξέχνα τον, δεν σου ταιριάζει" μου είπε και η 'ατρόμητη φίλη' μόλις άκουσε τα καθέκαστα.

Εντάξει τους είπα, θα τον ξεχάσω, αλλά στα κρυφά τον σκεφτόμουν γιατί ήταν όμορφος και παιδί για σπίτι. Ωσπου μετά από μια τηλεφωνική συνομιλία (ή αμιλία, όπως θέλεις πάρτο) που είχαμε με τον 'όμορφο', συνειδητοποίησα ότι όχι μόνο δεν μιλάει αλλά παρεξηγεί πολύ εύκολα τον άλλο που του μιλάει. Και έτσι έκανα πέτρα την καρδιά μου και τον ξέχασα.






-Ο παράλλος, ο πιθανότερος, είναι ...'σουρτούκης' που σημαίνει ότι θέλει να βγαίνει συνέχεια έξω. Του αρέσει να έχει παρέες, ξέρει όλο τον κόσμο, έχει παντού φίλους, και δεν μπορεί να κάτσει μέσα. Εμένα αντιθέτως, μου αρέσει το μέσα, και κουράζομαι από το συνεχές έξω. Θέλω να κάτσω και στο σπιτάκι μου, να δω το ντιβιντί μου, να χαλαρώσω, να κάνουμε τα....'γουτσου γουτσου' μας και όλα τα σχετικά. Και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημά μου μαζί του.

Είναι αρκετά μικρότερός μου και ελεύθερος (ναι, αυτό το είδος ευτυχώς υπάρχει ακόμα, γιατί το άλλο το "μεγαλύτεροι ελεύθεροι" δυστυχώς έχει ήδη εξαφανιστεί. Η WWF τους αναζητεί πάραυτα), καλούτσικος στην εμφάνιση, δεν ξέρουμε αν θέλει να κάνει οικογένεια, ξέρει ότι είμαι μεγαλύτερή του και δεν τον πειράζει (ευχαριστώ θεέ μου που μικροδείχνω), και είναι καλό παιδί (όπως με πληροφόρησε ο κοινός γνωστός που μου τον γνώρισε, που άγιο ναχει ο άνθρωπος. Να θυμηθώ να του ανάψω ένα κεράκι).






-Ο παρα-παρα-άλλος του φέισμπουκ είναι ένας γιάπις. Πρώτη φορά συναντώ έναν γιάπι, και μου έκανε εντύπωση το ότι μιλούσε μόνο για την δουλειά του. Και το κυριότερο, αυτό το παιδί (που παρεπιπτόντως το συμπάθησα πολύ, και νομίζω ότι τον λυπήθηκα και λίγο) δεν έχει φίλους. Δουλεύει όλη μέρα και δεν έχει προσωπικό χρόνο καθόλου, οπότε πού να βρεί φίλους. Και ναι, θα πάει μόνος του διακοπές! Δεν έχει παρέα.
Μα τι ζωή που ζούν μερικοί άνθρωποι. Νέος άνθρωπος να δουλεύει μέχρι και 12 ώρες! Πότε θα χαρεί, πότε θα κάνει σχέση, πότε θα χαλαρώσει, πότε θα κάνει οικογένεια και θα χαρεί τα παιδιά του? Πού καταντήσαμε?

Εύχομαι κουράγιο και καλή δύναμη σε όλους τους γιάπιδες, που απ έξω φαίνονται κουστουμάτοι και χαρούμενοι αλλά τα πόδια τους ασφυκτιούν στα παπούτσια μετά από 12 ώρες, και ο σβέρκος τους πιάστηκε από το αιρκοντίσιον και απ το κομπιούτερ, που οι αγκώνες τους πονάν απ το γραφείο, που η μέση τους τους ενοχλεί το βράδυ, που θέλουν να κάνουν κόρτε σε μια κοπέλα αλλά το μόνο που τους βγαίνει ερωτικώς και ηδυπαθώς είναι οικονομικές αναλύσεις και ισολογισμοί....

"...σου κάνω μια κονομική ανάλυση μανάρι μου, σου πετάξω τα μάτια απ όξω" έμοιαζε να θέλει να μου ψιθυρίσει........ και κει τον συμπόνεσα......







Τώρα με το φέισμπουκ δεν έχω καθόλου χρόνο, οπότε τέρμα οι μορφοποιήσεις και τα τοιαύτα...