Παρασκευή, Αυγούστου 08, 2008

Ε, αφού δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό……




Είδα και απόειδα, έγραψα λυπητερό ποστ, παρακάλεσα, φώναξα, ικέτεψα αλλά κανείς δεν γύρισε στην πόλη. Ολοι προτίμησαν τις δροσερές παραλίες απ την παρέα της σκασμένης gademissas. Ετσι και γω ….. είπα να πάω να τους βρω.



Γιουχουυυυυυυυυυυ ήρθε επιτέλους και η σειρά μου. Φεύγω για διακοπέεεεεες!

Βέβαια θα προτιμούσα να πάω με γκόμενο, αλλά και οι ‘ατρόμητες’ μια χαρά είναι. Και μάλιστα φέτος, για κάποιο περίεργο λόγο είμαστε πιο ανεκτικές οσον αφορά τις παραξενιές μας……



……..






……..







……..







…….










Εεεεεεε καλά, εντάξει, αφού επιμένεις θα στο πώ. Υπάρχει περίπτωση εκεί που θα πάμε να έρθει να μας βρει και ο ‘σουρτούκης’.
"Μπορεί να περάσουμε με την παρέα μου απο κείνα τα μέρη " είπε……

……………μμμμμμμμ …….
Aπ τη μία δεν θέλω να έρθει γιατί δεν είμαι σίγουρη αν θέλω και αν μπορεί να γίνει κάτι μεταξύ μας. Αλλά απ την άλλη η ερωτική αφυδάτωση και η σχεδόν χρόνια μοναξιά δεν μ αφήνουν να σκεφτώ λογικά, όσο και αν προσπαθώ.


Λοιπόν, κάτι μου λέει ότι η παρουσία αυτού του ‘σουρτούκη’ στη ζωή μου θα έχει και συνέχεια. Δεν μπορώ τώρα να μιλήσω γι αυτόν γιατί πρέπει να ετοιμαστώ για το ταξίδι.




Adios amigoooooooos!!!!!!!!!!