Τετάρτη, Αυγούστου 30, 2006

Η ακόλουθη εκμυστήρευση αφορά ΜΟΝΟ γυναίκες (1)




Πήγα, είδα τον υποψήφιο και γύρισα όπως πήγα...και χειρότερα


Δεν έφαγα όλη μέρα για να είναι η κοιλιά μου πλάκα και να μου χωράει η στολή , αλλά τώρα που επέστρεψα θα φάω επιτέλους! Εχω μια φέτα ψωμί 10 μέρες στο ψυγείο αλλά δεν έβγαλε μούχλα και δεν μυρίζει περίεργα, θα το συνοδεύσω με σαλάτα ντομάτα, θα ξεπαγώσω και πιλάφι και θα συνέλθω κάπως, πιστεύω. Να προσέξω να μην παραφάω όμως γιατί η συγκεκριμένη στολή μου ήταν σήμερα τσίτα τσίτα

Στολή είναι τα ρούχα και ο συγκεκριμένος συνδυασμός τους για κάθε περίπτωση. Είναι σετάκια από διαφορετικά ρούχα που όμως ταιριάζουν απόλυτα στα χρώματα και το στύλ και εννοείται ότι μου πάνε .
Ετσι έχω στολή για καφέ σε καφετέρια- σπορτίφ.
Στολή για να ρίξω γκόμενο- απλή αλλά απόλυτα κολακευτική για το σώμα μου και τα χρώματά μου.
Στολή για την δουλειά- όχι προκλητική αλλά απλή και κυρίως άνετη.
Στολή για γάμους και βαφτίσια.
Στολή για μπαρ με γυναικοπαρέα-ρούχα όμορφα αλλά όχι προκλητικά για να μην με κολλήσουν οι άσχετοι και ποιός τους ξεκολλάει μετά .
Στολή για μπαρ συνοδευόμενη -που είναι πιο προκλητική απτην προηγούμενη γιατί δεν τολμά κανείς να μας κολλήσει αφού έχουμε άντρα στην παρέα, αλλά ταυτόχρονα μετράμε τις δυνάμεις μας από τα βλέμματα των γύρω αρσενικών.
Στολή στο σπίτι μέσα καθημερινή όταν έχω γκόμενο- που είναι κολλάν ή χαμηλοκάβαλες μπιτζάμες χρωματιστές, και κολλητά μακό μπουζάκια.
Στολή καθημερινή άνευ γκόμενου- που είναι οι αγαπημένες φαρδιές φόρμες, άνετες, με τις γονατιές σχηματισμένες από την χρόνια πιά χρήση, σχεδόν διάφανες αφού λιώσαν από τα χιλιάδες πλυσίματα, χιλιομπαλωμενες και ξεχειλωμένες μπλούζες που όμως για μένα είναι το δεύτερο πετσί μου

Σε τι εξυπηρετούν οι στολές? Επειδή βαριέμαι κάθε φορά να σκέφτομαι τι να βάλω, πως να το συνδυάσω και να χάνω έτσι χρόνο, έχω έτοιμες δοκιμασμένες λύσεις. Βέβαια με κάθε καινούργιο ρούχο αυτοσχεδιάζω στην αρχή μέχρι να καταλήξω σε μια νεα στολή και να ξενοιάσω



Πάω να φάω όμως τώρα και θα συνεχίσω μετά


............................................................................................................



Λοιπόν ξανάρθα λίγο πιο.....χοντρή, και συνεχίζω

Για τον υποψήφιο δεν θα αναφέρω πολλά γιατί δεν μου φταίει σε τίποτα το παιδί. Για καλό σκοπό ήρθε άλλωστε. Δεν μίλησε και πολύ, φορούσε και γυαλιά υπερμετρωπίας 100 βαθμών, δεν μπορούσε να κάτσει και σταυροπόδι γιατί τον ζόριζε ο σκεμπές του, ήταν και τρακαρισμένoς από την πληθωρική παρουσία μου.... Ε, need I say more??
Μόλις μπήκα στο σπίτι των παιδιών (η φίλη μου δυστυχώς δεν ήρθε) και είδα με την πρώτη ματιά ότι δεν μενδιαφέρει ο τύπος, λύθηκα και ήμουν ο εαυτός μου. Με τα καλαμπούρια μου, τις φωνές μου, τα γέλια μου, τις σαχλαμάρες και τα σοβαρά μου (όσο μπορώ πια), τις απόψεις μου για τον γάμο και τους παντρεμένους. Ολα ταπα.....

Τα παιδιά τα ξέρω από την εφηβεία μου ακόμα, αλλά τελευταία χαθήκαμε. Είχα να τους δώ ίσως και 7 χρόνια! Είναι καταπληκτικοί άνετοι, ειλικρινείς και άμεσοι σε όλα. Είναι απαυτούς που με το που θα μιλήσεις μαζί τους καταλαβαίνεις ότι είναι της γενιάς σου, του πνεύματός σου, της φουρνιάς σου. Μιλάμε και καταλαβαίνουμε τι λέμε, έχουμε κοινά σημεία αναφοράς. Επαιξα και με τα υπέροχα παιδάκια τους, και τα σκυλάκια τους και ήμουν Εγώ . Και έτσι, ενώ πήγα σφιγμένη και αγχωμένη κατέληξα να περάσω άνετα και χαλαρά (είχα καιρό να είμαι τόσο χαλαρή και ειλικρινής σε παρέα) και πολύ το φχαριστήθηκα. Ο παλιός μου φίλος μάλιστα μου είπε ότι αφού ο συγκεκριμένος υποψήφιος απορρίπτεται θα βρούμε άλλον, να μην σκάω και αυτός έχει καναδυό ακόμα υποψήφιους λεει...................... ίδωμεν


Αχ νυστάζω αφόρητα.........κλείνουν τα μάτια μου....θα συνεχίσω αύριο







Δεν υπάρχουν σχόλια: