Σάββατο, Μαρτίου 10, 2007

«Λυκοφιλίες»





Και κει που κατάφερα να είμαι καλά και να πάρω τα πάνω μου .....


..... με πρόδωσε μια φίλη μου.



Ευτυχώς δεν ήταν κάποια απ τις «ατρόμητες φίλες», ούτε η φίλη η «ξενιτεμένη στην Αθήνα» (σταθερές αξίες, σ ευχαριστώ Θεέ μου). Αλλά μια κοπέλα που θεωρούσα σχετικά φίλη και γνωριζόμασταν απ το σχολείο ακόμα. Είχαμε πει τον πόνο μας αλλά και είχαμε γελάσει χιλιάδες φορές. Είχαμε διαγράψει διαφορετικές πορείες στη ζωή, όμως πάντα βρισκόμασταν κατά καιρούς και τα λέγαμε. Και την καταλάβαινα και την πονούσα όπως νόμιζα ότι με πονούσε και αυτή. Όμως....


......... με πρόδωσε για έναν γκόμενο. Έναν άντρα που τον προόριζε η παρέα για μένα, και το είχαμε σχεδόν κανονίσει να βρεθούμε.

Μόλις το έμαθε αυτή, έτρεξε στα κρυφά και τον άρπαξε για πάρτη της. Άκουσον άκουσον, για ένα «πουλί» χάλασε φιλία χρόνων και τώρα προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Γιατί ήξερε πολύ καλά τι έκανε, αλλά γνωρίζοντας ότι είμαι ήπιος άνθρωπος και ότι δεν εμπλέκομαι σε αντιπαλότητες και μιζέριες νόμιζε ότι θα το πάρω ελαφριά τη καρδία και «ούτε γάτα ούτε ζημιά». Τα ήθελε ΟΛΑ, και τον κλεμμένο γκόμενο και την φίλη για να μοιράζεται τον πόνο της ή την χαρά της. Αχ, τι ωραία που θαταν έτσι η ζωή γι αυτήν!!!

Όμως καλή είμαι αλλά όχι και κορόιδο. Της ταπα ένα χεράκι, σε ήπιο πάντα τόνο αλλά που δεν σήκωνε κουβέντα. Πρόλαβα και της προείπα εγώ ότι καταλαβαίνω τι περνούσε εδώ και ένα χρόνο και σε πόσο δύσκολη φάση ήταν (λες και μόνο αυτή περνούσε φάση και όλοι οι άλλοι ήμασταν στην τρελή χαρά ), και ότι γνωρίζω εκ των προτέρων όλες τις δικαιολογίες που θα μου πεί (την ξέρω καλά τόσα χρόνια!), αλλά δεν μπορώ εγώ σαν άτομο να την συγχωρήσω γι αυτό που έκανε σε μένα.


Έτσι, σε όποια δικαιολογία και να έβρισκε εγώ την προλάβαινα και της έλεγα ότι «το ξέρω». «Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν θα το έκανα ποτέ αυτό σε σένα όσο χάλια και να ήμουν, ενώ εσύ το έκανες σε μένα» της είπα. Και της ζήτησα να μην ξαναβρεθούμε. Και εννοείται ότι θα την ξεμπροστιάσω σε όλους τους κοινούς γνωστούς και φίλους που έχουμε. Έτσι. Για να ξέρουν και αυτοί με τι έχουν να κάνουν.

« Μα να χαλάσουμε μια φιλία τόσων χρόνων για έναν άντρα? Και μη νομίζεις ότι είναι και κανένας της προκοπής ......» μου είπε και έκλαιγε με μαύρο δάκρυ.

«Δεν έχει να κάνει ούτε με αυτόν ούτε με κανέναν άλλο γκόμενο» της είπα « αλλά με εσένα και μένα που υποτίθεται ότι ήμασταν φίλες. Με μας τις δύο έχει να κάνει, και με κανέναν άλλο» και της επέστρεψα τα κροκοδείλια δάκρυα στα μούτρα.

Αϊ σιχτίρ παλιοθήλυκο, μακριά απ την ζωή μου και την ηρεμία μου.

Δεν ξέρω αν θα γράψω ποτέ για το τι ακριβώς έγινε. Αυτό προϋποθέτει να τα ξαναθυμηθώ όλα από την αρχή, και λέξη- λέξη να τα μεταφέρω εδώ. Ομως νομίζω ότι θέλω να τα ξεχάσω όλα και μαζί και αυτήν.

Ευτυχώς που δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ σαν κι αυτή, αντροαρπάχτρα.





Κορίτσια, φυλάτε τους άντρες σας καλά γιατί δεν ξέρετε τι ύαινα κρύβει μέσα της η κάθε ..... «φίλη» σας.