Σάββατο, Μαρτίου 31, 2007

Το ταμείο και άλλα άσχετα.





Άνοιξαν πάλι οι δουλειές. Αυτό το Πάσχα πάμε καλά. Τρέχω και δεν προλαβαίνω. Πονάει πάλι η πλατούλα μου, η μεσούλα μου και ... ω! ... μέσα σε μια βδομάδα άρχισε πάλι να με ενοχλεί ο κάλος στο πόδι. Αλλά χαλάλι. Να γεμίσει το ταμείο επιτέλους να είμαι εντάξει και γω στις υποχρεώσεις μου. Βλέπεις, αν δεν γεμίσει το ταμείο από πού θα δώσω τα δώρα στους υπαλλήλους? Και ο υπάλληλος, δουλέψει δε δουλέψει, το δώρο του το απαιτεί. Με το δίκιο του βέβαια, αλλά και το αφεντικό από πού να τα βρεί αν δεν γεμίσει αυτό το συρτάρι-εφιάλτης? Όσο και να σφιχτεί το αφεντικό, φράγκα δεν θα γεννήσει!

Δεν έχω χρόνο όχι μόνο να blogίσω αλλά ούτε να ζήσω. Και το χειρότερο όλων είναι ότι δεν πήγα να κάνω και τις προγραμματισμένες εξετάσεις μου. Βέβαια αυτό είναι άλλο θέμα. Όλο το αναβάλω. Όχι γιατί δεν προλαβαίνω όπως παραμυθιάζω τον εαυτό μου, αλλά γιατί φοβάμαι, και αυτό βαθιά μέσα μου το ξέρω. Πέρασαν 10 μέρες και όλο βρίσκω δικαιολογίες για να μην παω, πχ σήμερα δεν νιώθω καλά άρα δεν θα βγουν καλές οι εξετάσεις, χτες ξεχάστηκα και έφαγα ψάρι, ή χτες ήπια σμιρνόφ άρα το αλκοόλ θα επηρεάσει το αποτέλεσμα, ή σήμερα βρέχει και θα γίνω χάλια πού να τρέχω τώρα, ή σήμερα έχω πολλά τρεχάματα με τη δουλειά και δεν μπορώ να λείψω, και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες που ξέρω πολύ καλά ότι είναι σαχλαμάρες αλλά εκείνη την ώρα που τα σκέφτομαι μου φαίνονται πολύ λογικά. Και να φανταστείς μόνο αίμα θα μου πάρουν. Μια τσιμπιά και τέρμα. Υπόθεση 5 λεπτών είναι, αλλά πάλι δειλιάζω.
Πού να πάρω και τα αποτελέσματα δηλαδή!


2ο άσχετο


Η "λυκοφίλη" κλαίγεται παντού. Πήρε τηλέφωνο σε μια κοινή μας φίλη και με κλάματα της έλεγε πως δεν έφταιγε αυτή για ότι έγινε και κάτι τέτοια. Μου ταπε η κοινή μας φίλη «χαρτί και καλαμάρι» όλα. Και φυσικά με υποστήριξε. Αλλά της είπα ότι δεν θέλω να μαθαίνω νέα της λυκοφίλης άλλο, γιατί έχει τελειώσει αυτό το άτομο για μένα και η όλη φάση με στεναχωρεί.



3ο άσχετο


Ήρθε ένας πελάτης στο μαγαζί. Χονδρέμπορας με όλη τη σημασία της λέξης. Πολλά λεφτά ο τύπος, το τσεκάραμε και με άλλους του συναφιού, μόνο που δεν έχει πολλά "πάρε-δώσε" με το δικό μας επάγγελμα. Και επειδή όλο λεφτά ακούμε και λεφτά δεν βλέπουμε και οι καιροί είναι ύποπτοι, θέλει μεγάλη προσοχή.

Πάρκαρε τη γυαλιστερή μερσεντές του έξω από το μαγαζί μας (ήθελε να τη δούμε οπωσδήποτε) και μπήκε μέσα με τις γυαλιστερές χρυσές αλυσίδες του, και με την πουράκλα του που ήταν 2 μέτρα μάκρος και τόσο χοντρή που τα δάχτυλά του έκαναν σπαγγάτο για να την κουμαντάρουν. Και αφού μας φλόμωσε με τον καπνό του και μας τύφλωσε με την γυαλάδα του, έκανε μια παραγγελία ψιλολόι 180 € (και με παζάρια παρακαλώ). Άντε λες, δε βαριέσαι, είναι μια μικρή αρχή που μπορεί να έχει ενδιαφέρουσα συνέχεια.

Άργησε 5 βδομάδες να ρθει να παραλάβει το εμπόρευμα, και με το συναφεντικό σκεφτήκαμε ότι μάλλον θα μας έμενε αμανάτι. Βλέπεις δεν πήραμε προκαταβολή για να μην τον προσβάλουμε τον φαινομενικά πλούσιο και μας περάσει για γύφτους. Εμφανίζεται λοιπόν χτες για το εμπόρευμα, λαμπερός και φουντωτός, μόνο που δεν κουβαλούσε μετρητά πάνω του, όπως είπε.

-Ωραία, θα παραλάβω τώρα το εμπόρευμα γιατί βιάζομαι και θα σας εξοφλήσω εντός των ημερών, είπε.

Πολύ σίγουρο σε βλέπω γυαλιστερέ!

- Λυπάμαι αλλά πρέπει να εξοφληθεί τώρα, του είπα με το αθώο χαμόγελο που διαθέτω για κάτι τέτοιες περιπτώσεις.

Ασε, μας τα παν κι άλλοι. Αν με το «καλημέρα σας» μου αφήνεις φέσι, φαντάζομαι ποια θα είναι η συνέχεια

- Θα σας δώσω ένα γραμμάτιο τότε ......

ΓΡΑΜΜΑΤΙΟ ???????? Που ζεις άνθρωπέ μου? Γραμμάτιο??? Και δηλαδή, κουβαλάς μαζί σου "γραμμάτια"? Για κορόϊδο με πέρασες? Μόνο οι τελειωμένοι δέχονται γραμμάτια τη σήμερον ημέρα! Απ αυτό και μόνο καταλαβαίνω που το πας

-Αχ, λυπάμαι αλλά δεν δουλεύουμε με γραμμάτια. Του είπα τάχα εμφανώς λυπημένη

-Επιταγές δέχεστε? Με ρώτησε τελικά φανερά εκνευρισμένος.

Επιταγή για 180 € ? Μωρ τι "μπακάλης" είσαι συ! Μήπως η μερσεντές η γυαλιστερή είναι λίζινγκ φιλάρα? Μήπως είναι νοικιασμένη? Μήπως είναι δανεικιά? Μήπως η πουράκλα είναι στριφτό καμουφλαρισμένο? Μήπως οι αλυσίδες είναι τσίγκινες? Μήπως χρωστάς παντού και σκοπεύεις να ρίξεις φούντο?

-Φυσικά και δεχόμαστε, του είπα όλο ευγένεια με κείνο το αθώο και τάχα ειλικρινές χαμόγελο.

Και μου κοψε 6 μηνη επιταγή για 180 € !!!!!!!!!!!!




Και τώρα εγώ θα πρέπει εκτός από την δική μου υγεία να προσεύχομαι και για την υγεία αυτού του χονδρέμπορα, για να μην πάθει καμιά καρδιακή προσβολή και μου μείνει η επιταγή κωλόχαρτο.