Πέμπτη, Απριλίου 05, 2007

ΟΤΕ-ΠΟΤΕ





Αχ τι θα κάνω?


Έμεινα χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ τώρα Πασχαλιάτικα!!! Και ενώ είχα σκοπό μετά την κούραση των γιορτών να χαλαρώσω και να blogiσω, έμεινα με την όρεξη.


Το τηλέφωνο του σπιτιού μου είναι νεκρό από χτές.



Η πρώτη σκέψη του σωστού ανίδεου (όπως εγώ) ήταν μήπως ζεστάθηκε το κουτί του μόντεμ ή του ISDN ή δεν ξέρω και γω πώς το λένε. Το φύσηξα αρκετή ώρα για να κρυώσει αλλά τίποτα. Παρέμεινε νεκρό.

Μήπως βγήκε το καπάκι της πρίζας από τον τοίχο? Το σκούντηξα και το πατίκωσα με όλη τη δύναμή μου. Τίποτα.

Μήπως το βυσματάκι που είναι σαν κλιψ ξεκούμπωσε? Το έβγαλα και το ξανάβαλα 100 φορές και στο τηλέφωνο και στον τοίχο. Τίποτα.

Μήπως τέλειωσαν οι μπαταρίες του τηλεφώνου? Έβαλα νέες. Τίποτα.

Μήπως μέσα στο τηλέφωνο τα καλώδια δεν κάνουν καλή επαφή? Κουνούσα σαν σέϊκερ το τηλέφωνο όλο το απόγευμα. Τίποτα.

Απ την τσατίλα μου άρχισα να κουνάω και το μόντεμ πέρα δώθε με κίνδυνο να μου φύγει απ τα χέρια. Τίποτα.




Μπα, απ τη βροχή θα ναι, κατέληξα. Κάποιο πρόβλημα θα έχουν οι γραμμές. Να καλέσω απ το κινητό τους δίπλα, να δω αν αυτωνών λειτουργεί. Και.....

......τιιιιτ- τιιιιτ-τιιιιιτ ….....

...... ω shit καλεί!!! Να το κλείσω γρήγορα. Όχι, θα με έχουν ήδη δει απ την αναγνώριση. Γρήγορα μια δικαιολογία, γρήγορα…..δεν πρόλαβα….

«Ναιιιιι ………. κυρία «Τσιρίδα» η από δίπλα είμαι. Πώς είστε καλά? Μήπως σας βρίσκεται....…. ένα.....….μμμμ…......λεμόνι? Κάνω κοτόσουπα και τώρα πρόσεξα ότι ξέμεινα, αχαχαχαχααα….. Όχι? Α καλά δεν πειράζει…….. όχι μην ανησυχείτε καθόλου…........ ναι πράγματι χάλασε ο καιρός……......…α στο Ναύπλιο θα πάτε! Τι ωραίααααα….......... με τους κουμπάρους σας? Καλά να περάσετε…....... άντε καλό βράδυ…........... όχι δεν κανόνισα ακόμα….......μμμμ…...... ναι ναι ας το ευχηθούμε, άντε καλ…............τι, πάλι τινάζει η απο πάνω και σας κάνει χάλια το μπαλκόνι?............ναι ναι άντε καλ.........120 € κοινόχρηστα. Ναι το πρόσεξα, μπορεί ο μετρητής σας να έχει πρόβλημα. Αχ, βράζει η σούπα μου κυρία «Τσιρίδα» , πρέπει να σας κλείσω, καλό βράδυ.......…ευχαριστώ και σείς........…γειά σας…....... ευχαριστώ ευχαριστώ γειά σαααας» ουφφφφφφφφφφφ.
Τι μπίρι μπίρι αυτή η γυναίκα! Πω πώωωω.

Ωραία λοιπόν, μόνο το δικό μου τηλέφωνο χάλασε πασχαλιάτικα. Αυτό είναι διαπιστωμένο. Δεν πειράζει, ψυχραιμία. Θα πάρω τηλέφωνο αύριο στον πΟΤΕ απ τη δουλειά.




Στη δουλειά σήμερα, μετά από τηλεφωνική συνεννόηση μπουζούκι σχετικά με τα συμπτώματα του άρρωστου τηλεφώνου μου, μου είπαν ότι μάλλον η βλάβη οφείλεται σε κείνο το κουτί του νετ μοντ ή πώς αλλιώς το λένε. Επειδή όμως δεν προλαβαίνουν να ρθουν να το κοιτάξουν λόγω γιορτών, να το φτιάξω μόνη μου, λέει η νεαρά τηλεφωνήτρια. Να το κάνω ένα reset. Αν με το reset (του ανίδεου) δεν διορθωθεί τότε θα ρθουν οι ειδικοί μετά τις γιορτές.

-Και πού ξέρω γω να κάνω reset? Ρώτησα τη νεαρά στο τηλέφωνο.

-Α δεν είναι τίποτα, θα σας το πω τηλεφωνικά: ανοίγετε το συρταρωτό καπάκι πάνω από το κουτί και βρίσκετε 2 μπλέ κουμπάκια. Εκεί δίπλα υπάρχει ένα μαύρο κουμπάκι σε μέγεθος φακής. Το πατάτε για 6 ΄΄ και αυτό είν όλο.

-Ακούγεται πολύ εύκολο!!!!!! :-))) Και όλα τα κουτάκια είναι ίδια? Θέλω να πω, μήπως το δικό μου μοντέλο είναι διαφορετικό από αυτό που μου περιγράφετε?

-Εμμμμ…..Όχι, τέτοιο πρέπει να είναι το δικό σας γιατί με ενημέρωσε ο τεχνικός.

-Και ο τεχνικός έχει στα αρχεία το δικό μου το γκαντέμικο κουτί?

-………μάλλον….........

-Kαι ποιο μοντέλο είναι ? Mπορείτε να μου το πείτε ούτως ώστε να το ξέρω, αν τυχόν και προκύψει κάποιο πρόβλημα?

-Θα πρέπει να ρωτήσω τον τεχνικό

-Υπάρχουν πολλά μοντέλα?

-Θα περιμένετε να ρωτήσω τον τεχνικό.

-Εσείς γνωρίζετε πώς είναι το κουτί ή μου διαβάζετε τυποποιημένες γραπτές οδηγίες?

-…….εγώ υπάλληλος είμαι, θα περιμένετε να ρωτήσω τον τεχνικό?

- Κυρία μου, πείτε μου την αλήθεια σας παρακαλώ, υπάρχουν βάσιμες πιθανότητες ότι θα το διορθώσω από μόνη μου ή θα μείνω χωρίς τηλέφωνο στις γιορτές?

-Περιμένετε να ρωτήσω τον τεχνικό.

τιιιιτ- τιιιιιιτ -τιιιιιτ και έπεσε η γραμμή.




Kαι κάθομαι τώρα μόνη και blogίζω απ τη δουλειά. Αυτό ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ. Μόνη σε ένα άδειο κλειδωμένο μαγαζί, μες στη σκοτεινιά, με μια οθόνη παρέα. Ουφ μου ρχεται να σκάσω!!! Δεν έχει νόημα, δεν γουστάρω, δεν μ αρέσει έτσι. Αλλά και τι να κάνω?
Λόγω φόρτου εργασίας έμπαινα με το σταγονόμετρο αυτές τις μέρες, και τώρα που θα ευκαιρώ δεν θα μπώ καθόλου? Θα πάθω στερητικό στο τριήμερο. Ήδη έχω τα πρώτα συμπτώματα : αντί για «μπλόκ » ζήτησα από την υπάλληλό μου «μπλόγκ» …..


Ο gademis
Του gademi
Τον gademi
Ω! gademi


Σε λίγο θα πάω σπίτι και εύχομαι το reset να πιάσει. Να γίνουν όλα όπως πριν 2 μέρες.
Ζητάω πολλά ρε γμτ?