Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007

Στροφή στο «ποιοτικό» (blogging).






υγρό το βλέφαρο

σφίχτηκε το χέρι

κύλισε ένα δάκρυ

κύμα στο στάχυ


λυγμός στο δείλι


........προσευχή........




-gademissa-






Blogger: ........???..........!!!!..................
προσευχήηηηηηη,
τα χείλη μου -τα χείλη μου για σεεένανε λένε,
και τα μάατια μου μερόονυχτα κλαίνε- μερόονυχτα κλαίνε.
Εφαγα τη γήηηηη, να σ.....

gademissa: Πώς τολμάς!!! Πώς τολμάς να εμπαίζεις το ποίημά μου. Αυτό το δημιούργημα υψηλής τέχνης του μυαλού μου???

- Υψιλής, υοξείας, υδασείας ή υπερισπωμένης?

- Συνεχίζεις τα άνοστα αστεία σου? Δε σέβεσαι την υψηλή ποίηση?

- Παραείναι υψηλή και δεν την φτάνω. Είπα μια δόση να βάλω σκάλα αλλά.......

-Αυτό ήταν. Μαζεύω τα κείμενά μου και πάω στο wordpress.

-Μηηηηη, Όχι όχι, μα πώς κάνεις έτσι! Ένα αστειάκι έκανα ο καημένος. Έχω ανάγκη λίγο να χαλαρώσω. Ακούω τόσα και τόσα εδώ μέσα, ίντριγκες, κλίκες, βρισίδια, αποχωρήσεις, κρυφοέρωτες, κρυφοκαμάκια ........... κουράστηκα. Μα πες μου, τι έπαθες και γράφεις ..... χμμμ .......... ποίηση και μάλιστα βαριά?

- Είπα να κάνω στροφή στο blog μου, από το λαϊκό- στο έντεχνο λογοτεχνικό. Όλο τα ίδια και τα ίδια γράφω κάθε φορά. Θέλω μια αλλαγή.

Blogger: Αυτό μόνο?

gademissa: Ε να, διάβασα και στο Critical Error αυτό που είπε η Renton ότι μόνο η ελίτ δικαιούται να κάνει κριτική σε τέτοια ποιήματα ακαταλαβίστικα αλλά με βάθος και ουσία, και είπα να μπω και γω στην ελίτ. Σκέφτηκα η πονηρή, ότι αμα μπορώ να γράφω ποιήματα βαριά τότε θα μου επιτρέψουν και να κριτικάρω, να μπω στην ελίτ.
Αν κατάλαβα καλά είναι όπως το μπαλέτο ή η όπερα. Όποιος δεν γνωρίζει δεν κάνει να κρίνει. Ίσως γι αυτό κανείς δεν πάει σε μπαλέτο ή όπερα, γιατί ο λαός είναι άσχετος, και αφού δεν του δίνουν το δικαίωμα να κρίνει, δεν πατάει.

-Κάνεις λάθος, τα θέατρα γεμίζουν κάθε φορά που έχει τέτοιες εκδηλώσεις.

-Γεμίζουν γιατί τα χτίζουν πολύ μικρά. Ξέρουν από πρίν οι κατασκευαστές ότι η ελίτ αποτελείται από μια μικρή ομάδα ειδημόνων, και τα χτίζουν μόνο γι αυτούς.
Όμως επειδή είναι πολύ λίγοι "δεν βγαίνουν" οικονομικά. Χρειάζονται και τους αδαείς οι οποίοι (κακά τα ψέματα) θα τους ενισχύσουν. Κάτι παρόμοιο έγινε και με τους εκδοτικούς οίκους που είδαν ότι αφού μόνο με την ελίτ δεν μπορούν να ζήσουν, δεν βγάζουν τα έξοδά τους βρε αδερφέ, ξεπουλάν τώρα τα βιβλία τους στα ψιλικατζίδικα με τις εφημερίδες και τα περιοδικά.

Κατ αυτόν τον τρόπο πάει και η ελληνική ποίηση κατά διαόλου. Αφού μόνο η ελίτ επιτρέπεται να κρίνει, αποθαρρύνεται το κοινό (οι αδαείς όπως τους αναφέρουν εκεί μέσα) από το να ασχοληθεί και να εκφραστεί ελεύθερα, δεν συμμετέχει, και τα όποια ταλέντα μένουν ανεκμετάλευτα. Ετσι δεν έχουμε ποίηση. Αν ποίηση μπορούν να γράψουν ή να κρίνουν μόνο οι μυημένοι, τότε ας κάνουν μια κλειστή ομάδα και να απαγορέψουν την πρόσβαση στους υπόλοιπους οι οποίοι μπορεί να τους λερώσουν το blog υψηλών απαιτήσεων και να τους "φτηνύνουν" το πόνημα.
Ετσι, ενώ μου άρεσε το 'άτιτλο΄ του Μαύρου κυνηγού, δεν κάνει να πω γιατί μου άρεσε, μου επιτρέπεται απλώς να αναφέρω ότι μου άρεσε.


- Όπως πάντα, λες υπερβολές. Όποιος θέλει μπορεί να πει τη γνώμη του αρκεί να είναι σύμφωνη με της ελίτ. Αν δεν συμφωνεί να την πεί από μέσα του.

-..................

Blogger: Eίπες κάτι?

gademissa: Ναι, το είπα όμως με «αλαλία», η οποία όπως ανέφεραν στο critical error είναι θετική!!!


-Να υποθέσω ότι δεν θα στείλεις το ποίημά σου στο critical error?

-Από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα? Ίσα ίσα που θα κάνω ένα καινούργιο blog, για να μην ξέρουν ότι είμαι εγώ, και θα το στείλω. Πού ξέρεις, μπορεί να ξεγελαστούν και να νομίζουν ότι αποτελώ και γω ελίτ. Και έτσι θα γίνω και γω η ελίτ της φρυγανιάς που πάντα ονειρευόμουν.

- Μα στ αλήθεια το θέλεις τόσο πολύ?



-......xμμμμμ............. τώρα που το ξανασκέφτομαι......αμπααα.....έλα μωρέ Blogger και όλοι εσείς παιδιά εκεί πίσω από τις οθόνες σας–ΠΑΜΕΕΕΕ...........





Προσευχήηηηηηη
τα χείλη μου -τα χείλη μου για σεεένανε λένε
και τα μάατια μου μερόονυχτα κλαίνε
μερόονυχτα κλαίνε.
Να ξαναρθείιιιις κοντά μου
μέσα στην αααγκαλιά μου.....


....ελααααα

Έφαγα τη γήηη να σ αναζητάω
σκίζω τα βουνάαα και παντού ρωτάω
ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω
ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω


'Οπααααα....