Τρίτη, Ιουνίου 20, 2006

Ο .......Πνευματικός πατέρας




- Ώστε διαζύγιο οι κουμπάροι σας, ε? Τι κρίμα! Και η κουμπάρα τι όμορφη κοπέλα που ήταν... πώς έγινε αυτό?

- Είχε αυτός άλλη

- Ποιο ωραία απ'την κουμπάρα σας ??!!

- Όχι βέβαια, η άλλη είναι ένα τίποτα, ένα μηδενικό σου λέω, αλλά έχει τον τρόπο της, έχει την τσαχπινιά της. Αυτός γυναικάς ήταν από πάντα, και νόμισε η κουμπάρα ότι μπορεί να τον αλλάξει. Και " άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς " αχαχα. Χρυσή μου ο άντρας δεν θέλει μια κούκλα δίπλα του, θέλει μια καπάτσα να ξέρει να τον κουμαντάρει να τον βάλει στη θέση του. Δεν τον βλέπεις τον δικό μου? Σούζα τον έχω
Προσπάθησα να τον γνωρίσω και στην ξαδέρφη μου, τώρα είναι ευκαιρία να τακτοποιηθεί κι αυτή, φτωχή κοπέλα είναι, αλλά τίποτα δεν έγινε. Η άλλη η καργιόλα τον έχει δέσει για τα καλά. Να δεις που θα τον στεφανωθεί κιόλας

- Έλα ηρέμησε, μην προτρέχεις τόσο αλλά τέτοιος που ήταν, μήπως σε τελική, γλίτωσε η ξαδέρφη σου? Αλλά να σε ρωτήσω, τώρα ποιόν από τους δύο θα κάνετε νουνό για το μωρό? Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις?

- Α εμείς διαλέξαμε, καλή κοπέλα η κουμπάρα δε λέω, αλλά δεν έχει σταθερή δουλειά, γι αυτό θα κάνουμε τον κουμπάρο. Αλλά, και αυτά μεταξύ μας, δε θέλω και μια λεύτερη και ωραία μες στα πόδια μας. Φύλαγε τα ρούχα σου, που λένε, ναχεις τα μισά

- Ναι, μα εσείς θυμάμαι..... και με συγχωρείς κιόλας αλλά...... "σκατιά" τον ανεβάζατε "σκατιά" τον κατεβάζατε

- Όμως έχει λεφτά, λύνει και δένει στην περιοχή. Και ο μικρός παιδάκι είναι, θα θέλει την λαμπάδα του το παιχνιδάκι του, κάποτε θα παει και φαντάρος να μην έχει ένα στήριγμα ένα μέσον?

- Ισως και να είναι έτσι αλλά να .... λένε ότι ο νουνός είναι και ο πνευματικός πατέρας του παιδιού, δηλαδή με τον τρόπο ζωής του δίνει το παράδειγμα στο βαφτισιμιό του, πώς αυτός τέτοιος που είναι θα γί.....

- Καλέ που ζείς? Για τέτοια είμαστε τώρα? Για παραδείγματα θα έχει εμάς το παλικάρι μου, ο πασάς μου, γούτσου γούτσουυυυυ.
Κοίτα (ύφος συμβουλευτικό) , αν δεν έχεις πλούσιους γονείς τότε ή πλούσιο γαμπρό να βρείς ή πλούσιο κουμπάρο, αλλιώς δεν τη βγάζεις σήμερα, άκου τη συμβουλή μου και θα με θυμηθείς.........



......και σε θυμήθηκα σήμερα, όταν άκουσα για το δικό σου διαζύγιο............

Δεν υπάρχουν σχόλια: