Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006

Λίφτινγκ ψυχής?




Ναι, o κύριoς Φουστάνος? καλημέρα, πως είστε?...........όχι δεν είμαι πελάτισσα αλλά μάλλον θα γίνω...............όχι δεν έχω πρόβλημα εμφάνισης, για την ψυχή μου πρόκειται γιατρέ, για την αύρα μου πώς να το πω?............να, τους τελευταίους 6 μήνες νομίζω ότι έχει γεράσει, ότι έχει αποκτήσει ρυτίδες η ψυχή μου και αρχίζω να ανησυχώ...............όχι όχι δεν είναι τόσο προχωρημένο αλλά να , νιώθω ότι αρχίζει να επηρεάζει και την καρδιά μου κατα κάποιο τρόπο..............της καρδιάς τα συμπτώματα? εμμμμμμ, σαν να σκλήρυνε λίγο και νιώθω και μια πίκρα κάποιες φορές να βγαίνει στα λόγια μου .................α, ναι? να μην ανησυχώ δηλαδή, ένας έρωτας θα με γιατρέψει λέτε, θα με κάνει περδίκι............... έλεγα μέχρι τότε μήπως κανένα botox βοηθούσε, έτσι προσωρινά...........όχι όχι δεν επιμένω, φυσικά και εσείς ξέρετε καλύτερα. σας ευχαριστώ πολύ. καλημέρα σας.


Λες, τελικά, να φταίει η καρδιά?


Yes, hello? Herfild London? I'm calling from Greece........ yes yes Greek islands, syrtaki, mouzaka, Paparizou yes yes.........oh, your father is from Kalamata όπου βγκάζουν καλλλλό Ιλλινικό λάντι, how nice!..........I would like to speak to dr Magdi Yakub please.....thank you...............

Δεν υπάρχουν σχόλια: